are you with me, now and always

Efter jag kom hem från Iran har jag såklart hängt med den här tönten.
Varit på tacobar!!
Innan vi såg Erik Lundin och Michel Dida.
Har hängt med kussarna.
Chillat.
Firat att en blivit ännu ett år äldre.
Med en stenhård tårta.
Grillat!!!
Ätit såhär go frulle hos Felicia.
För det är ju bara Valborg en gång om året.
Efter ekoparken drog vi till bj.
På kvällen blev det middag med dessa.
Och dom drack goda drinkar medans en själv typ satt och var bakis :)))
Så halva första maj fick intas i horisontellt läge.
Sen gick vi på bio och såg Djungelboken.
Några dagar senare var jag på besök i Soffans lägga!!
Jag bringade en flsäkfilé och soffan fixade resten och så åt vi en pangmiddag på golvet.
Sen har vi vart ute på sjön och satt på masten till segelbåten.
Såhär coola kan man se ut då.
Vi stanande och åt lite mat.
Sen åkte vi tillbaka till hamnen.
Dagen efter badade den här idioten.
En dag efter skolan mötte jag upp Hanna, Hanna  och Linda på Mall of Scandinavia.
Tyvärr tappade vi bort en av Hannorna och blev lurade att köpa äcklig choklad som verkligen inte smakade morotskaka.
En annan dag hände jag i skogen med den här.
Och försökte visa Domique några kossor genom kikare.
Vi har bakat rabarberpaj.
Varit ute på sjön igen.
Där vi kryssade så snabbt att jag nästan ramlade ur båten för att vi lutade så mycket.
Sen var vi ute en sväng till 4H.
Mitt i tentahetsen tog jag en paus med dom hära.
Och vi satt ute på soffans gård hela kvällen.
Efter alla tentorna firade jag med den här tröttisen. Genom att sätta upp hängmattan.
Och ta en promenad vid sjön.
Och imorgon åker vi iväg på tågluff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0