balklänning


Tänkte köpa den här till balen men det fanns ju såklart inte min storlek. Får dra till Stocholm och leta klänning.


kräjzy

Håltimme från fysiken.


Gammal gif

Gillar när mina ögon snurrar runt, helt kräjzy är jag.

robin hood


Jag älskar Russell Crowe. Är vi inte fina tillsammans?
Det bästa med den nya Robin Hood filmen är att den slutar där Robin Hood brukar börja så man får liksom veta historien bakom Robin Hood. Wow, jag fick in Robin Hood tre gånger i en mening.
Alla duckar för intresse-pilar! Idag har jag druckit coca cola, ca 1,5 liter. Intressant va?!???!!!!11

Nu måste jag åka och byta armbanden igen, riktigt jobbigt.

mors dag

Jag har, som många andra, köpt en present till min mamma idag. Jag köpte några armband som hon tittat på förut när vi varit och handlat. Men klantig som jag är så glömde jag att kolla ut rätt storlek och köpte XS/S istället för M/L. Så nu måste jag ta mig ända ner till stan och byta armbanden, jobbigt.


godnatt

Hemkommen från kusinerna. Har ont i huvudet efter att ha spenderat hela eftermiddagen och kvällen med iranier och småbarn. Iranier pratar så JÄVLA högt.. Pratar alltid med min pappa på lägsta ljudnivå när han ringer.

Önskar att Frankrike hade vunnit Eurovision, så himla sköna. Allez Ola Olé!
GODNATT

happy birthday

Ska åka och fira min kusin som har fyllt år!

Vi köpte en naken Bert Karlsson till henne.

save the world

Idag känner jag att jag varit riktigt jävla bra.
Jag har sparat på elen och inte plattat håret.
Jag har varit klimatsmart och cyklat till stan istället för att åka buss.
Jag har varit snäll mot min mamma och köpt en present till mors dag.
Jag har stoppat matsvinnet och ätit rester från igår.
Jag har sparat tvätt-vatten genom att använda samma trosor två dagar i rad. Näärå jag skoja bara.
Och för att jag räddar världen fick jag ju såklart gratis mat & glass på Rasbo Grill av min farbror.

KLASSRESAN

En liten del av klassresan
Höghöjdsbana


Chill vid vattnet


Båtåkning


Minigolf


Badning/Chill



Dunken

Solnedgång

Grillning

Partaj i våran stuga


Morgonpromenad

Frukost

Skjut mig, jag dör av trötthet. Men det var värt det!


5/5 toasters

Klassresan blev fem av fem toasters!


packat och klart


Om två timmar befinner jag mig på klassresa i Fjällnora.


klassresa

Taggad inför klassresan.


RSS 2.0