alles was ich hab

Hej hej. Mitt sista lov någonsin har precis börjat. Kul då.. I onsdags hängde jag i jaktstugan.
Har varit i Rasbo och kört bil som James Bond.
Sängparadise hos Soffan.
Näringsrik och hälsosam frukost från imorse.

where are the savory snacks

Hej. I fredags testade Felicia jättefina glasögon.
På kävllen skulle vi ta bussen till Björklinge och fira Frida men fick åka gratis taxi istället. Inte med min pappa..
Efter massa god mat åkte vi in till stan och bj. "Vad håller du pååå meeeed?"
I lördags spenderade jag earth hour med Hanna, Soffan och Gurra.
Hej då / svinet

i dont blame them because i cut off all my fucking hair

Hej. Igår var det äntligen Våga vara egen på Fyrishov. I måndags började vi slita med montern.
Dagen efter såg den ut såhär:
Och igår innan vi bokstavligt slängde ut monterjävleln från Fyrishov såg den ut såhär:
Dagen innan mässan var jag på iranie 50års-/nyårsfest på Soul steak house.
Bästa tårtan.
Min farbror fick feeling och dansade loss för alla restauranggäster.
Hej då. Nu ska jag göra lite exceluppgifter jag fått av Gullan.

en vebab

Hej. I veckan klippte jag mig och tryckte tröjor till företaget.
Samma dag tvingade jag Fille att baka. Blev varken gott eller fint.
I fredags åt Felicia ost.
Sen belv hon utslängd från bj.
Så jag åkte till Gränby och spelade tv-spel.

bli mig lite

Hej. Shoppade loss med företaget förra veckan. Tog en paus på djuraffären och blev fascinerade av kanibalfiskar.
Vi köpte lite väggar som pajade på vägen till Jeppet. Så vi fick åka runt som nå jävla turkar med händerna på taket.
Nu har dom börjat visa vår reklamfilm på tv!!!
I lördags försvann jag ut och hittade en läskig tunnel.
På andra sidan var det bara skog. Längst jävla in fanns en stuga.
Ett tag trodde jag att jag aldrig skulle komma ut igen. Eller bli uppäten av en björn.
Men jag klarade mig... obviously. Snipp snapp snut så var sagan slut.

poems are basically like dreams

Hej. Invigde helgen med Felicia på birger.
Sen hamnade vi på Uppsalas coolaste kontor.
Och igår blev det kalas för kusinen.
"Rör mig inte, jag är modell".
Idag efter jobbet träffade jag Linda, Hanna och spritbilen och åt en liten tårta.
Hej då / snögumman

RSS 2.0