bak-is?

Kom nyss hem från Hanna vettu. Vi bakade vettu. Djävulens små muffins. Riktigt gott vettu.
Igår bakades det också. Fille hade i läxa att baka med jäst. Det blev bullar, utan pärlsocker och istället jordnötter som garnering. Har nog aldrig följt ett recept till punkt och pricka. Så jävla rebellisk!!!!!!!
Har förövrigt testat på denna läsk:
Uhhh /juryn i Hela Sverige bakar

holland road

Hängde i tingsrätten i dag (nej jag var inte åtalad för något). Var åskådare på två trafikbrott och ett.............. narkotikabrott!! Ledsna miner när det inte var någon knarkare som rusade in i sal 6 utan en blond liten tjej som använt thailändska tabletter för ryggont..
Men ojojoj, gud så spännande sitter bänkad om en vecka och kollar domsluten.
Imorn blire skolfoto om jag orkar ta mig upp. Man kanske ska ta på sig I  Rosendal-tröjan :pPPPppPpP

vad vill du

Skulle väl kanske ha pluggat den här helgen men men.
Var på wienerbrödskväll hos Hanna i fredags och Sofia fick en liten överraskning.
Tänkte att jag skulle cykla lite i spöregnet på lördagsmorgonen. Hittade sprayburkar under motorvägen och blev lite OG.
Sen dejtade jag dom här två på macedonken.
Idag har jag agerat diskmaskin hej då.

mojito

Igår fyllde Emma år och det bjöds på champagne i Vänge.
Senare drog vi till salu där jag träffade på dessa två.
Bra qvell.

fyrisdagen

Inga lektioner idag utan bara en massa uppträdanden och tivoli (?!) på skolgården. Köpte mig en rem och bänkade mig i aulan. Sen brummade vi iväg till IKEA pga vegetariska dagen (fuck you kommunen). Hängde på stan med og's och så fick jag reda på att jag och Hanna fått brev av kungen!!! Och nu kom modern hem med choklad!!! Braighets overload.
Ja, jag har snott alla bilder. Ring min advokat om ni vill nåt.

hösttermin

Skoljäveln har börjat igen och vädret är schizo. Händer dock inte så mycket i skolan. Glider igenom halvdagar, håltimmar och lediga dagar. Som spenderats såhär:

Vi klarade oss precis inte ifrån någon slags tsunamivåg från ovan.

Hanna var fortfarande i Uppsala och vi kollade på foton från Grekland.

Världens kallaste morgon tyckte lärarna att vi skulle paddla i Venedig.

Vi har dragit ihop företagsgrupper och pimpat kontoret fullt ut.

Invigde det nya Coop. "Kvällens tjejer" promenerade på kyrkogården i fredagskväll.

Mötte Hanna på kulturnatten efter lite jobb. Vi träffade zombies, lite fula djur, åt haschbollar och hängde på Williams.

Idag har vi åkt runt i Boländerna och letat magneter och nu hade jag tänkt övningsköra lite. Hej då blogghen.

RSS 2.0