chipotlaway

Hej, tog ett litet mini-sommarlov från jobbet och började med att äga ut den här i fotboll.
Dagen efter kom dom här till mitt lilla balkongparadise.
Igår testade jag soda streama oboy, ungefär lika knäppt som bubbelte.
Hängde lite med Miley Cyrus.
Mot kvällen drog jag till Kåbo på grillparty.
Och spelade kubb med en dålig förlorare.
Sen glodde jag på Champions Leauge med dessa coolingar.
Idag klev vi upp tidigt och åkte, inte till Jysk, utan Plantagen och köpte blommor till våra mödrar.
Sen sprang jag iväg och röstade i bajsvalet.

london baby

Här va vi supertaggade på fyra dagar i storstan.
Träffade på en Noomi på Arlanda.
Efter flygresan kom vi fram till ett disco-Heathrow.
Tog tuben till Paddington.
Sen sprang vi direkt in på bästa restaurang. 
Spenderade ganska jättemycket tid på Urban Outfitters.
Sen blev det Frappucino under Starbucks happy hour. 
Såg en vilsen duva. 
Fastnade för en våffelvagn. 
Checkade in på vårat braiga hotel. 
Ett rum med fyra sängar var ju inte helt fel. 
Vi satte oss på tunnelbanan. 
 Och hamnade i Leicester square.
Gick igenom lilla china town. 
Satte oss på en italiensk restaurang. 
Åt en supergo pasta som bestod av cirka bara ost. 
Taggad efter toabesök. 
Besökte den här lilla motherfuckern.
Sen drog vi tillbaks till hotellet. 
Vaknade upp till en frukost över förväntan. 
Tog fram lillkartan och letade på Camden. 
Tog tuben som vanligt. 
Blev helt fascinerad över hela Camden Town. 
Kollade runt i alla affärer som nästan bara bestod av skor.
Hittade dem här godingarna. 
Gick på lite marknad. 
Tog kort på en främling.
En till.
 Och ännu en.
Hamnade i mathimlen. 
Dog av hästoverload.
Träffade på en Tom Felton utanför Mr Hemp. 
Lugnade ner oss lite och drog in i den här spejsade affären. 
Sen blev det akut toabesök. 
Såg Jon Snow. 
Och tog tunnelbanan tillbaka till Bond street.
Linda hamnade i sitt pradis - Victoria's Secret. 
Efter x antal timmar drog vi till Nike town. 
Gick förbi den här på Selfridge.
Tog bussen tillbaks till hotellet. 
Där det blev trosregn. 
Sen skulle vi åka och käka middag. 
Vi hamnade på en liten bakgata.
Där vi blev välkomnade av José och Maria. 
Och fick både tacos, enchiladas och quesadillas. 
Plus sopapillos. 
Sen gick vi inte "out clubbing" utan in på M&M-affären.
Morgonen efter åkte vi tidigt till Westfield, Europas största shoppingcenter. 
Hittade Nemo-hyllan inne på Disney. 
Köpte mig en liten cupcake på buttercup. 
Träffade Mr.Bones. 
Sen köpte jag lite bubbletea, så knäppt. 
Vi drog vidare till Carnaby street. 
Och fikade lite till. 
Såg mer hästar gjorde vi också. 
Åt middag på Garfunkels. 
Där jag tryckte i mig kanske världens största burgare. 
Sen blev det happy hour på two o two. 
Linda blev lite too happy. 
Och showade loss. 
Vaknade superpigga och shoppade loss på Harrods, not. 
Spenderade en pund på detta iaf. 
Sen slank det ner en liten froyo. 
Hanna åt lite tveksam mat i Hyde Park. 
Turistade in i det sista. 
Stod och kollade på den här idioten flera minuter. 
Sen blev det en sista våffla. 
Och så fick vi säga "hejdå beautiful" och åka iväg till flygplatsen. 
Provsmakade lite vodka och fascinerades av dyrspriten på Heathrow. 
Sen köpte vi meal deal på Boots och flög hem. 

what makes you think i'm not

Hej, i måndags shoppade jag som en galning på systemet innan jag träffade dem hära.
Vi skulle nämligen till Flurran på studenskiva.
Dansade loss bland alla semesterklädda peeps.
I torsdags tog jag en paus i mattepluggandet och bakade en liten kaka hos Soffan.
Igår kom den här FIFA-losern hit och hjälpte mig med matteprovet innan vi drog ihop lite muffins.
Nu ska jag tagga till London med, i princip, en tom väska.

are you watching closely

Hej, började veckan med en liten uppkörning som gick galant. Firade med Reinis!
Dagen efter snodde jag bilen och pantade burkar med den här.
Vi firade med att vaska lite sprattelvatten.
På kvällen klev jag in på rummet och såg det här på skrivbordet.
Hängde med dem här en bakismorgon.
Lördagskvällen innehöll pizza, hockey, ringklocksmedley och Eurovision. 
Vaknade på en luftmadrass och åt brakfrukost.
Och idag när jag kom hem hade pappan köpt ett litet olivträd åt mig.

screw the fda i'm gonna be doa

Hej, verkar bara tagit LQ bilder den här veckan, men lägger väl upp dom ändå. Chillade med Kattis en kväll.
Tog hit massa folk på valborg och blev kanske lite för full.
Förevigade kvällen med endast två bilder och det var nog lika bra.
Dagen efter begick jag nästan självmord på jobbet och var på ikea med dessa och köpte en ny madrass.
Sen har jag varit ute och cyklat med den här en kväll.

RSS 2.0