let's just call it a ghost cat

Hej, började veckan med att äga ut Marre på need for speed och kolla på nån skitdålig film med Billy Ray Cyrus.
Firade att det var 101 dagar tills vi skulle få se Billy Rays dotter.
Hängde på stan med Hanna + Elvira och åt gratis popcorn.
Sen åkte jag till mormorn med den här.
På fredagen bevisade jag för Hanso och Lindso att jag visst kunde baka.
Sen blev det mellohäng hos Eriksson.
Nu ska jag snart skrika på tvn och hoppas på guld.

thank god for me

Hej. Den här veckan har jag mest glott på OS.
I fredags åt vi alla hjärtan dags-mousse.
Drog ut på en liten barrunda.
Hängde med Livets Ordare som bjöd på fika.
Och planerade stordåd inför 2015.
Kvällen efter hade vi knytkalas framför hockeyn.

team fubar

Hej, i måndags var vi och lunchade på IKEA och såg American Hustle.
Dagen efter spikade vi Bråvallafestivalen.
Firade på gyllene måsen och hängde hos Hanso.
I torsdags åt jag inte jättegott fika på Hugos kaffe innan jag drog till Krusbärs och såg film.
Helgen började med att jag botade eventuell åldersnoja med bärs på Stationen.
Och idag bakade vi chokladbollar med flingsalt hos FFriksson.

we wanted to receive the images first

Hej, den här veckan sög. Men har iaf ätit heartbroken cake med Hannorna.
Blivit bjuden på tacofiesta.
Och varit iväg på chokladprovning hos Hanna.
Här är en rutten bild på mitt rum som lite utfyllnad till det här fattiga inlägget.

RSS 2.0