i'm sure there's a babe out there for you

Hej, kom till jobbet i måndags och såg att vi äntligen fixat glassmaskinen!!
Firade en våffeldag och ett körkort.
Lånade ut min mobil till Kattis en eftermiddag.
Hängde med gangsters i fredags.
Dagen efter drog vi på vintage festival, men var nog mer fascinerade av matbutiken än all vintage.
Och så åt vi veg-fika i soleeeen.
Innan jag åkte på avskedsmiddag i Knivsta under earth hour.
Idag cyklade jag iväg till Uppsalas finaste lekpark och blev ett litet barn igen va.

it's called a jawbreaker

Hej, i måndags var jag och klippte mig och friserade på Hannas frisörsalong.
Var ledig en onsdag och gick till Gränby med dom här.
Bakade morotsbollar gjorde vi också som var så himlaaaaaa gott.
Melina fyllde 20 och hade kalas.
Blev bjuden på gomiddag i Björklinge.
För att fira Frida som också blivit 20.

you make nature against the law

Hej, blev bländad av månen i måndags påväg hem.
Hanna gjorde mig till dessertmästare nån dag efter jobbä.
Jag och Soffan hjälpte Hanso dela ut reklam en fredag.
Träffade dom här idioterna på 4H.
Nån, kanske jag, spillde Eva Solo på hela golvet hos Hanna.
Firade kusinen med den här sveparn.
Sen gick jag ut och drack ooool + såg den här braiga.
Idag har vi återförenats med denna.
Som visade massa bilder från Tanzania.

Nu ska jag snart iväg till Hanso, hej då.

just r

Hej, började som sagt veckan framför Oscarsgalan och åt himlans massa mer gott än bara det på bilden.
Har återvänt till Dax och ätit sånt här nyttigt.
Varit hos Hanna som bjöd på kladdkaka och inte knäckebrö.
Kollade på mello med dom hära.
Shottade för Brynäs.
Och firade (förlåt Sigrid) internationella bruddagen med feministklubb.
Hanna rejvade loss.
Innan hon blev sugen på falafel.
 

how'd tommy die

Hej, i måndags var jag på cykeläventyr med dom hära.
På onsdagen kom dom hit och åt glass.
Dagen efter såg vi film med Kattis.
Sen belv det fredag, förfest, hårfärgning och reuinion.
Plus blinkande shotglas.
Igår kom kuliga gänget hit.
Och nu ska jag snart till Hanso och se Oscarsgalan, ha de.

RSS 2.0