yassou

Har varit himlans dålig på att ta kort för typ första gången??? Så jag får väl skriva ner vad jag har hittat på istället.
Cyklade till Skaris förra veckan, men vågade bara doppa tårna i vattnet. Firade Filip hundra år försent med smulpaj. Träffade Magaluf-gänget på stan. Firade Sofia och Victoria på BJ. Jobbade en massa. Räddade Hanna från att sova själv i Örbyhus. Spelade INTE kubb i Sunnersta men träffade en trevlig snigel i Sarahs trädgård. Jobbade lite till och lassade i mig hur mycket gott som helst hos mormor & morfar.
 
Nu ska jag packa ner det sista i resväskan för i morgon bitti åker jag till Kreta med några av jordens bästa!!!!!!!
Såhär såg jag ut sist jag var där:

fåordigt som vanligt

Hej.
Efter en vecka på p&l var buffén jag käkade i måndags välbehövd.
Hängde på bryggan och längtade utomlands.
Kriminella studsmattehoppare.
Kämpade jävligt hårt i blåsten för den här bilden.
Fyndade enkronors-shorts på Vaksalatorg i lördags.
Övernattning hos importkusinerna.
Idag blev det spelturnering ute i spöregnet.

pal 12

 
 

RSS 2.0