we wont have no home to go to

Min dator har begått självmord ifall någon undrar varför det har varit lite tomt här.. RIP. Men förutom att gråta över att allt jag rör vid går sönder så har jag faktiskt gjort lite saker.
Har fått diplom.
Firat en 19-åring.
Som bjöd på god mat.
Dansat med idioter.
Köpt iPhone + fint skal.
Hängt på Donken.
Solat litta.
Åkt till Thuns med shoppingfreaks.
Träffat kusinerna.
Och ätit tårta.

our mutual friend has a flair for the dramatic

Hej hej. Har ju fyllt år och så, så i fredags bjöd jag på kalas.
Hanna bjöd på efterrätt.
Med papper i.
Sjöng lite Justin Bieber sen åkte vi till bj. Men innan det fick jag bl.a denna braiga present.

Hej då / hon som äntligen fått sin studentmössa
 
 

i'm not writing about you i wrote you

Hej. I söndags var jag ledig från jobbä så fick åka spritbilen till Lindso och sova där.
Woooow x 10000 när Linda satte på 3D tv:n.
I går träffade jag dessa på Williams.
Vi åt detta och såg lite fotboll.
I dag träffade jag Martin och stötte på lite konstigt klotter.
Och en glad president.
Nu har jag precis kommit hem från Hanna där vi spelade lite fifa och såg lite film.
God natt.

RSS 2.0