cha cha bloggen

Bloggandet ligger inte på topp skulle jag vilja säga. Får väl ta och buya en ny mobbe så jag kan ta lite bilder och skriva ner en massa strunt.
Men nu är det ju så att det finns andra fina själar som äger kameror och mobiler så jag kan ju iaf lägga upp alla braiga bilder de tagit som jag hittat!
(Varnar för att bilderna inte alls ligger i korrekt ordning)
Hängde i ekonomikum, drack pucko och höll mig undan alla hånglande par.
Blev bjuden till hamburgesas night på Krusbärs.
Agerade mamma åt några alkoholpåverkade unga damer på bryggan.
Sålde en av damerna.
Snyltade bananbåt en regnig natt i storstan.
Fick gå in på röda mattan till ett nyöppnat Gränby Centrum.
Shopadde loss på Coop med brudar som var så lata att kundvagnen fick följa med hem.
Körde 10-kamp på kulturnatten, innan tokfian bredvid hade däckat.
Smög in på en pub och käkade tacos på Emmas b-day.
Hade en bad-face-day. Tror Emmas dröm om att bli öronmodell blev sann.
Länsade Coops godissortiment, hela åtta kilo blev det!
Kastade frisbee som en riktig elitidrottare, innan jag hoppade in i en sten.
Hände mycket knasiga saker i Knivsta.
Provade höstens must-have accessoar!

RSS 2.0