does wood sink in water

Hej, i måndags firade vi Zeyneb på jöbbe med världens goaste tårta.
Sen besökte jag alla billiga affärer i Boländerna med dem hära.
På onsdagen träffade jag den här efter en annorlunda arbetsintervju.

Stekte hamburgare som aldrig förr.
Sen blev det helg då jag och Martin mest var ute och loppisfyndade.

Sen var vi på utflykt i skuugen innan vi glodde big brother på Botvid.

where someone's going

Hej, den här veckan har jag hjälpt Hanna som shoppat loss till lägisen.
Upplevt totalt kaos på jobbet.
Käkat godis med den här.
Badat det här trollet.
Och spelat det här loppisfyndet en söndagskväll.

go fly a kite

Hej, för en vecka sen kom den här jäveln hem.
I onsdags åkte jag till Stockholm och körde nästan på Torkel Petersson innan vi kom fram till Grönan.
Åt skitgo mat.
Och åkte Eclipse.
Åt schnitzel med den här en fredag.
På kvällen åkte vi till Felicia och drack vin med den här mesen.
Sen sprang vi in på Botaniska och rejvade loss.
Tillsammans med Rebecca & Fiona.
Dagen efter cyklade vi hem till Hanna i spöregnet och åt paj.
Och igår promenerade vi i skogen ända till Lunsentorpet.
Nu ska jag se Idol och Paradise på Botvid, hej då.

et puis paulette

Hej, halva tacogurlz flydde landet i början av veckan så när de kom hem på onsdagen firade vi med alkoholfritt.
I fredags förtjänade jag en after work-fika efter att ha jobbat till midnatt dagen innan.
Kvällen efter hade Hanna födelsedags-/inflyttningsfest.
Och bjöd på svävande cheesecake.
Presenter användes på en gång.
Lagom fulla gick vi till bj och blev sminkade av vår privata make up-artist.
Sen hamnade vi utanför Martins övergivna hus och badade lite.
 

i die a free man

Hej, i början av veckan var jag på picknick med Marre.
Och såg honom för sista gången på två veckor.
Var ute och drack öl en tisdag och blev stoppad av polisen för jag glömt sätta på lilllyset.
Lunchade i spöregnet under Linnés markiser.
Sen åkte vi hem till mig och åt ännu mer.
I fredags åt vi inget tillsammans men pratade om mat hela kvällen i Hannas nya lägis.
Kvällen efter blev det premiärmiddag.
Sen trängde vi ihop oss i Hannas säng och mös hela natten.
Och nu har tacogurlz precis rensat det här bordet.


RSS 2.0