ok

Såhär spenderades mina fem lediga dagar:
Imorn tar jag tåget till Borlänge och stannar en vecka.

slutdiskat

Festlig början på sommarlovet. Har ba jobbat, jobbat och jobbat.
Fast jag får ju iaf käka sånthär varje dag.

Och så hann jag se fittmatchen hemma hos Emma.

Sen fyllde lillebrorn år och världens bästa syrra glömde köpa en present.

Men nu är jag ledig och ska strax rulla iväg till Hanna!

skolavslutning





launa

Spenderade helgen på kebabhaket, kalasade lite i Björklinge med aina och var hemma hos Johansson.

Kastade morötter på niggas från balkongen.

Kissnödiga och framme i Björklinge.

Kvällens attention whore.

Standard.

VIP-dansgolvet.

Felicias lammkött utan framtänder.

feeder

Hej, tänkte mest bjuda på en massa matbilder idag pga har inga snygga vänner att fota :PPppPpPPPpp

I måndags hängde jag på stan och norpad hela tre lattisar. Blir nog bra groggvirke en vacker dag.

Uppsalas treor blev arbetslösa, b.la min kusin, som dock har ett jobb..

Kollade på Zlatan hemma hos Hanso.

Avslutningskväll i Salabacke med brännboll. Som mitt lag såklart vann.

Fika och frågesport på naturlektionen igår där mitt lag vann igen. Hybriiiiis.

brukar glida runt

Cha cha bloggen, natzo här.

Började veckan med blå-dagen. God mat, banderoller, skolkataloger och hängda gubbar.

Tisdagen avrundades med förkrök till Outsiders.

Munskölj.

Fullproppat inne på klubby.

Vi tog oss till Fyrishov trots sömnbrist och förlorade Slaget som vanligt.

På kvällen hängde jag med mina attention hårs och random Shang-Hai'are på Skomakarberget.

Vi dissade kinesen och gick på McWrap-jakt istället. Gratis är gott!

I fredags befann jag mig på Krusberry och igår blev det tondöv karaoke hos Emma.
Nu ska jag te jobbä, hej då.

RSS 2.0