dave skylark signing off

Hej, julafton började med en cykeltur till pappan.
Sen blev det julbord hos mormorn.
Vi öppnade klappar och spelade tp in på småtimmarna.

Dagen efter shoppade vi loss på rean och åt chop chop!
På kvällen, lagom berusade, förstörde vi Hannas ljuslyktor. 

Åkte taxi och fick goda tuggummin.
Och hamnade på v-dala.

Där vi såg lilla Danne!
På helgen tog jag på mig universums varmaste kläder.
Vi raceade i backen.

Sen gick vi hem och ägde Fille i frågesport.
Dagen efter tappade jag min käraste i toaletten så då blev inga bilder tagna...

a staring horse

Hej, hängde mest med den här trötta förra veckan.
Vi gjorde ett helt helt helt eget pepparkakshus.

Bytte fina julklappar.
Testade nyårsoutfits som Martin tycker alla mina jättemånga(??) läsare ska rösta på.
Vi har pyntat en liten gran.

Och varit ännu mer juliga.

uppsala ni vann

Hej, förra veckan hängde jag med dom här typ varje dag.
En dag fick vi fylletrattar att skänka tjugo tusen.

En annan träffade vi stormtroopers.
På fredagen bjöd Felicia på kalas.

Och vi bjöd på en bra present.

Dagen efter sprang jag iväg på kalas igen.
Då Linda bjöd på svingo mat.

Vi var vikingar på dansgolvet.
Och såg medina.

Sen hamnade vi på Kärlekens torg igen.
Dagen efter var jag återigen vid buren och försökte se en liten Timbuktu.


i have sisters

Hej, i måndags upptäckte jag att något fan skrivit på min sadel.
På kvällen bakade vi något så gott som pepparkakskladdkaka.
I lördags var vi på pannkaksbaren och åt pannkakor som tom jag (pannkakshataren) tyckte var goda.

Sen blev Martin rekt på Monopol.
Andra advent såg vi Lindas actionfyllda julshow.

Och julbakade lite.

from z to a

Hej, förra veckan fick vi trådlöst headset till drive-throughn så nu kan jag äntligen ta emot beställningar på toan.
På fredagen fick vi gomat hos Hanna.
Som hade glömt fira sin födelsedag.

Sen hängde jag med den här tjejen en snabbis.

Dagen efter drack jag oerhört exklusiv julmust.
Fick några hårstrån avklippta av Darghan.

Och igår vallfärdade jag med halva Uppsala till slottet och såg lite fyrverkeri.

RSS 2.0