svinalängorna

Äntligen har jag fått se Svinalängorna. Hade väntat i flera månader.
Riktigt vidrig film alltså. Men så himla bra! RekommenderarN.
Fick en snilleblixt när Hanna och Sofia kom hem till mig efter bion.
Vi bakade en hemlig kaka till imorgon. Sen chillade vi på köksgolvet hela kvällen. Tyvärr blev kakan ingen success.

har flyttat

Jag bor hos Hanna numera. Så om ni ska skicka brev (idol-bilder) är det Krusbärsgatan som gäller.
Melina har försökt lära mig det här med rubiks kuber. Det var väl inte så jätte lyckat. Jag klarade en färgad sida iaf.
Hanna vek en elefant (med lite hjälp från youtube) som inte kan stå ordentligt.
Tror inte tjejen har borstat håret på några veckor alltså.
Efter mycket om och men lyckades Hanna fixa en pappers-gris också. Fast det är väl inte så mycket till gris det där inte.
Bakade en kladdkaka med Hanna, Sofia stod mest och såg på. Men hon fick smaka ändå! RimmarN.
Vi hade i en mandel och en valnöt i kakan. Den som fick mandeln skulle få gifta sig och valnöts-ätaren skulle aldrig få gifta sig. Jag fick valnöten och Hanna mandeln. Sofias och Victors framtid är ännu gåtor.
Matchy, matchy. Soulmates förfan.

chacha

Chacha blåggään. Idag har jag varit på Gränby med Hanna som köpte nagel-grejs för typ tre hundra spänn. Hon är så himla rik. Man ba: kan du typ dela med dig?!
Sen gick vi till Lidl. Man måste ju liksom vara lite hurtig såhär efter julen. Det är ett tips till mina läsare! Ut och gå.
Där handlade vi massa prylar till nyår. Asså dah, det kommer bli så fett.
Efter det så gick vi hela vägen hem. Man typ ba dog.
När min mästerkock hade lagat mat så drog jag iväg till Emma och Felicia.
Vi typ liksom körde lite tävlingar om vem som kunde äta en apelsin snabbast och dricka vatten snabbast. Felicia vann men det är ju typ för hon är så fet. Asså diet nästa, tack! Hon haffar ju liksom bara på chatroulette.
Jag tänkte lägga upp en bild på några tjocka tjejer men jag blev så himla äcklad asså. Typ börja träna hallå.
Istället får ni se detta. En scen ur den sista Harry Potter filmen. Man vill ju liksom bara se den nu!!

valentine's day

Har hängt loss hos Johansson med Eriksson och Holmquistan.
Såg på Valentine's Day och chillade med livet lite. Ganska spårad rulle alltså.
Maxad tjej.

billiga mellandagar

Sex timmar på stan under mellandagsrean tillsammans med tusen andra människor kan vara ganska jobbigt. Ganska kul också. Och helt ok fynd kom hem.
Kattig brud.
Mot kvällen drog jag till Johansson och hängde där ända tills nu.
Alltså Rebecca & Fiona, fett maxat! <3
Hanna kör en Montazami-hej-pose.

xmas tree

Värdelöst att vara sjuk nu.. Drunknar snart i alla näsdukar.
Men nu är det iaf julafton, och granen är framme!
God jul.

höstlovet, gotland, visby

Jag var på Gotland för ungefär femtioelva år sedan. Så nu tyckte jag det var dags att lägga upp lite bilder från resan.
On the boat.
En annan flicka på båten till Visby.
Hanna + tjock gubbe = ♥
Vi försökte att inte blåsa iväg upp på däck.
Det måste ha varit Jesus som började med peace-tecknet.
Ett läskigt hus vi gick förbi på våran Visby-guidning.
Nya julvärden, Lina.
Amanda sedd genom ett fisköga.
Glader och Butter.
Min blivande arbetsplats.
En fin fisk på någon asiatisk restaurang.
Saknar hotellfrukost.
Vandrarhemmets gästbok.
Partypen pengar.
Snygga brevlådor med fult klotter.
För mer info klicka >>här<<

skyltdocksporr

Tog mig till Gränby idag trots iskylan. Höll på att dö typ sju gånger på vägen dit men det är lugnt.

Spårade inne på HM.
Drog en gammal hederlig XL-middag sen gick gurlsen hem till mig och hängde.
Nu ska jag försöka bota min förkylning och whiplashskada, efter pulkaåkningen igår, med lite sömn.
P.S Jag fick förresten ett julkort idag, typ mitt första ever, grymt vackert var det också. Jag måste varit riktigt snäll i år. Tack Hanna & Maja!!!11

¡jullov!

Känns inte som det var idag som klassen gick ljuståg genom domkyrkan inför hela skolan. Eller ockuperade halva Cupido. Jävligt lång dag asooow.
Har hunnit med en sväng på stan, lite dirty dancing och pulkaåkning också..
Min kamera har varit emo idag men en bild på Hitler-Felicia lyckades den ta.
Vi firar att det är fucking jullov! (Jag vann, Felicia fuskade).

sista fucking skoldagen

Tog vara på sista dagen i skolan för det här året och stannade ända till klockan fem. Felicia hade lite photoshoots medan Emma och Linn pluggade.
Några bilder blev iallafall någorlunda skarpa. Tror Felicia är lite nervös i skolan, Rasmus kan ju komma förbi.
Typ Colgate reklam nästa.
Har aldrig sett någon så glad när den pluggar svenska.
Damn, she's a sexy bitch.
Det här var den minst porriga bilden på Felicia!
Efter lite knivhot utanför Donken och en macka i magen drog jag till Hanna och fick se lite Maria Montazami. Skön dag.

hääy

Snart får jag träffa min Åre-gurl! Mys hos Jiansson.
Hon har typ blivit värsta rock 'n' roll bruttan där uppe.
Förresten, kan någon berätta vad det är för figur på chokladen jag fick ur kalendern idag?!?!???!

old man

Firade min pappa som fyllde 50 år i onsdags med turkisk mat på Hodja idag.
Fick träffa mina snigga kusiner och åt mat som om det vore min sista måltid. Träningsvärk i munnen imorgon liksom.
Slog till stort på presenten, fet tavla!
Tofflorna var prydnader inne på restaurangen som man tyvärr inte fick testa.

pics of today

Drog ner på stan med Hänä and Såfaja today.
Det här tyckte jag var superfunny mitt på da'n.
Denna bild är till Linda Bergman!! God jul.
En av prylarna på Sofias önskelista.
Min önskelista.

filmval

Jag gillar att Hanna är så busig och Sofia är så lättlurad.

eu

Idag hade vi äntligen våran FN-konferens som vi jobbat med i någon månad.
Kan ju meddela att det inta var det roligaste jag har gjort, men hellre det här rollspelet än ett stort prov.
Rinaldo sopade banan med vårat öppningstal och EU (min grupp) var allmänt bäst.
Vårat magnifika gang-tecken.
Otippat att Emma, som har gått på Stenhagenskolan, inte var en fena på gang-signs.
Men det viktigaste av allt är att idag var tredje dagen i rad jag åt spaghetti och köttfärssås. Det har Britt-Marie förevigat med sin lilla kamera också.

lucia

Är det bara jag som är taggad på Lucia?! Mysigt ju. Och vi lär ju få slippa någon lektion imorgon pga av Lucia-tåget kan man ju hoppas.
Nu ska jag fortsätta kolla på youtubevideor som hannaochsofia lagt upp och inte plugga till mitt tyskaprov. Ge mig sommar igen, tack!

fugu

Firade Felicia med thai-mat igår på Fugu. Buffématen ville inte samarbeta med min mage. Men sällskapet gick absolut inte att klaga på!
Två fugusar.

hey girl heey

Råkade gå av på fel hållplats påväg till skolan imorse. Fick gå av vid ekonomikum och lunka iväg typ hundra mil till skolan. Värsta workouten.
Busschauffören påvägen hem var inte att leka med. Han körde om en galning. Jag ramlade t.o.m och spillde ut en massa julmust som jag hade i handen.
Impulsköpt en jacka har jag gjort också.
Kände mig så jävla vuxen när jag testade det där idag. Fast kostymbrallorna kändes som pyjamasbyxor.
Och ikväll blir det födelsedagsfirande för Felicia Gustafsson. Äntligen är hon 16 år!

max hamburgare

Lol, det skulle se ut som en såndär fin Max-hatt.

josef fritzls dotter

Efter lite EU-plugg i bibblan tog jag bussen hem till Salabacke med Emma.
Jag hämtade min cykel hos pappa i källarförrådet medan Emma gick loss på leksakerna i källaren.
Synd att hennes pappa inte var Josef Fritzl, så hon kunde få leka i källaren varje dag.
Jag tog förresten hem indian-hatt-saken. Gangster jag är alltså, men den var ju så himla fin..
Efter lite kvällsmat i magen var det julavslutning at the Salabackechurch med julbord och grejer.
Det var både Nadjas och Therese sista gång. Fatta hur svagt det kommer låta sen när vi ska sjunga i kyrkan utan dem! Men jag får trösta mig med mina skumtomtar som jag snodde hem..

partyhatt

Mitt Fyris-id-band har varit borta hur länge som helst. Men idag när jag städade hittade jag det äntligen.
Det användes ju till min partyhatt! Jag tycker den passar bättre på min hatt än i skolan så den får sitta kvar.
Hur man gör en egen partyhatt:

Du behöver:
1 skokartong (eller annan sorts kartong)
1 bläckpenna
1 nyckelband/id-band från Fyrisskolan
15 cm tejp
1 sax

Klipp ut en bit av kartongen och rulla ihop den till en strut. Klipp kanten på struten jämn.
Ta bandet och vira runt det till önskad längd och tejpa sedan fast den.
Skriv något skojigt på hatten. Eller rita t.ex ballonger.
Du kommer garanterat vara snyggast på festen!

stopp och galopp

Har hängt hos Hanna halva dagen och inte gjort något vettigt. Typ ritat på godispåsar. Eller en vettig sak gjorde vi. Vi såg på julkalendern, Hotell Gyllene Knorren. Jag älskart!
Efter att Hanna hade duschat stressade vi iväg till Melina med Sofia.
Där hade vi tänkt köra ett mindfuck-films maraton. Men Xboxen ville inte samarbeta så vi letade upp två andra filmer. The Village och Seven Pounds. Den förstnämda var helt ok, lite scary sådär. Och Seven Pounds då.. Andra gången jag ser den, så himla fin. Ni som inte sett den, gör det. Ni kommer gråta läppen av er.
Måste bara påpeka att mobilen i mina händer inte är min. Fan att jag skulle ha en såndär gammal mojäng.
Vi tog oss iaf hem med en buss som nästan körde förbi oss. Vi kände oss hurtiga och gick av vid Brillinge och gled hem på packad snö (lol) ända till Årsta.

fångad av en stormvind

Tänkte slå till på några julklappar idag men det blev inget. Hanna Banana köpte iaf en hel del. För hon är ju typ rik.
Vi checkade in nya Helping Hand också. Där hittade jag en mugg som Carola hade druckit ur, asså shiiiit.
Och så såg vi skitsexiga brillz.
Sen blev det Idol och supermac på Krusbärsgatan.

paparazzi

Möttes av kamerablixtar när jag kom hem från skolan. Först fattade jag inte alls vad det var och blev helt förvirrad. Men sen såg jag att det var min granne som fotade mig. Hur känd är man inte då??!?!?! (Det kan också ha varit så att hon fotade julgranen som de satt upp på gården, men det tvivlar jag på).
Min mamma har köpt en chokladkalender till mig så jag älskar henne igen.
Såklart skulle jag hamna i centrum på bilden och inte själva kalendern. Ego girl.
Har förresten sett att det finns Hannah Montana chokladkalendrar. En sådan måste jag ha nästa år!!

jag är klockren

Kände att jag inte hade riktigt koll på vem jag faktiskt är så jag googlade "Nathalie är.." och fick dessa svar:

Nathalie är ett geni.

Nathalie är allt vad som behövs för en rolig dag i stan.

Nathalie är alltså ingen riktig fotograf, men när hon håller i sin kamera så blir hon på gott humör.

Nathalie är en kanonsöt modell att jobba med.

Nathalie säljer inte torrt godis för tre och nittio hektot, snus i stockar för tvåhundra kronor, Harry Boy till svetsare från Göteborg och folköl till fjuniga fjortonåringar.

Nathalie är klockren.

Nathalie är tävlad i dressyr klass M+1 i Holland.

Nathalie är kedjerökare.

Nathalie är gravid!

Nathalie är värd 1 837 kr.

Det där stämmer ju precis in på mig.
då.

RSS 2.0