i'm sure he had his reasons

Hej. Tänkte ba lägga upp dom sista bilderna från min jävla skruttmobil för idag fick jag hem den här. Everybody say we-ho.
För ett tag sen var jag hemma hos Melina och åt denna favorit i repris som hon lyckats med mycket bättre än jag.
Förra veckan efter föreläsningen besökte vi ett gamalt observatorium ala skräckfilm.
I fredags käkade jag middag hos Felicia.
Tillsammans med dom här innan vi drog ut.
En vanlig kväll hos Johansson ba.
Och i lördags factimeade vi med Miriam Bryant!!!1
Hej då / cool men fattig iPhoneägare

gonna bad feedback his ass

Hej. Tog mig igenom ännu en föreläsning i måndags.
Var på höstmarknad med Hanna och såg dom här?? 
Sen testade vi den här besvikelsen. 
Hanna tränade celebritystalking inför Londonresan hos Sofia. 
I onsdags kom båda Hannorna hit och bakde ännu en besvikelse från tv innan vi var och såg Afrokören. 
Helgen började med fyllebowling. 
Sen smugglade vi in födesledagsbarnet på nation innan vi drog till birger. 
Hej då jävla blogg.

i don't apologize for anything

Hej. Den här veckan har jag fikat på Årummet. 
Varit på föreläsning med Genusfotografen. 
Jammat hos Sofia. 
Firat kanelbullen. 
Och varit på bj med dom här. 

RSS 2.0