vad äre som plingar där bak

Hej, så jävla skönt att få ha lägenheten för mig själv en vecka. För en vecka sen var jag och åt pizza i Vänge.
Hängde på Vaksala Torg  dagen efter och köpte nya hörlurar med Hanso.
I söndags bjöd jag tacogurlzen på middag + kladdkaka.
Och två av dom stannade kvar på fifaturnering.. som jag inte förlorade.
Var och såg världens bästa Gudrun Schyman i ekonomikum.
Vi stressade hem och åt pasta med lite vin innan vi skulle på Håkankväll.
Cyklade hem och åt toast efter att vi dansat med stormtroopers på Norrlands.
Sen blev det bakisbuffé på Rififi.
Och igår blev det buffé igen med massa iranier som jag tydligen är släkt med.
Nu ska jag fira astronominsdag med Hanna. Hej då.

winter is coming

Hej. Sen jag kom hem från Cypern har jag, förutom sträckkollat på GOT, åkt lite i spritbilen.
Varit i Öregrund.
Grillat korv och marshmallows.
Jag har klunkat glögg och Baileys i Gottsunda.
Har börjat på en liten kurs på uni.
Varit hos Felicia och druckit det här.
Spillt rödvin på bj.
Har hängt på tacobar.
Där vi firade denna.
Och så har jag varit och röstat i kyrkovalet. Hej då.

RSS 2.0