gold digger

Vågade mig ut på studenskiva igår. Förutom att bj var mycket mindre än förväntat så var det fan svinkul.

Gick all in för Las Vegas-temat.

ToashottarN.
Gömde oss för turkar.
Tog taxi till helt random ställe i Salabacke efteråt.

Alltid redo.

Tog oss till slut hem på en taskig cykel.
Nu tänker jag sova som en stoooock! En jävligt trött stock.


bitcho

Har tagit en masa braiga bilder dom senaste dagarna.

Åkte till Stockholm förra veckan med klarren på UF-SM.

Erixon kom hit från Åre och det firades med mina niggas + glass /presidenten.

Tog tåget ända till Örbyhus dagen efter.

Där gjorde vi handmade hamburgesas med egetbakat hamburgerbröd. Mucho gott!

Sleeping beauties.

Vi rullade tillbaka till Uppsala och drog med oss Linda på muffinsbak.

Sen snackade vi bort hela kvällen.

Haffade Pelle på jobbä.

Tog bilen till Vänge för grillat och champions league-final.

Drog till jobbet i onödan så jag, aka matteproffset, åkte och hjälpte ig-barnet istället.

Sen blev det lite hockeyfinal i Knivsta på kvällen.

Jointarn.

Idag har jag firat min kusin trots mitt vattenfall till näsa. Slukade hela oliv-tårtan.

Och bråkade med kattskallen.
God natt, katt.

hurtbulle

Har varit galet hurtig de senaste dagarna. Okej, galet hurtig för att vara mig iaf..
Stod upp i princip hela helgen då jag serverade sallad och diskade litta.

Fick betalt i Barbapappor.

Paddlade kanot på idrotten och upptäckte nya bostäder. Sen blev det lite crosstraining på det.

Åkte till Hammarskog igår med resten av skolans tvåor. Sprang runt i spöregn i två timmar och letade efter kontroller. Tillslut visste man inte ens om man var dyngsur pga av leran och regnet eller svett.
Nu är jag värd allt som finns i skafferiet, så hej då.

valborg

Skvalborg:

Pokerpalace game night.
Kvalborg:


Fanta & rosé. Förlåt Folkes.
Valborg:











Cp.

RSS 2.0