only humans can cry tears

Hej, förra måndagen kom dom här och käkade på Dax innan jag åkte hem och firade Fille som blivit hela 16 år.
Har hängt med den här mini-chewbaccan.
Och den här iddin.
Firade midsommardagen med lite shots.
Sen taggade vi till bj.
Och spårade lite på toan.
Klarade äntligen min jävla mattekurs och åkte och firade på systemet.
 Nu är snart allt packat till Bråvalla, ha deee!
 

he almost never gets charged with murder

Hej, den här veckan har jag varit på Cuppe med dem hära.
Firat lill-studenten.
Tortyr när vi vinkade av honom på flaket.
Så vi gick och fikade hos Hanna där vi slapp se alla flak.
På kvällen var jag på mottagning och hängde mest bland maten.
Iranierna rejvade loss som vanligt.
Igår blev jag inte misshandlad av Kattis som klippt sina klor.
Och så blev jag bjuden på en tisk eller misk tacos.

auf wiedersehen asshole

Hej, i början av veckan bevittande vi cirka livets finaste händelse på ikea och såg biggest loser-finalen.
Sen var jag på second hand-turné och såg lilltåget.
Firade nationaldagen med dessa.
Paret hamnade i toppen och botten på Melinas frågesport.
Hanna njöt av troligtvis det godaste jag ätit, kladdkakesandwich.
Dagen efter firades den hära.
Bästa presenten.
Sen drog vi till sommarpremiären på bj.
Nu, två Orange Is the New Black-avsnitt senare, har jag precis kommit hem från Hanso och ska äntligen sleepa.

everything is awesome

Hej, började veckan med att fira att kusinen gått och blivit myndig.
Nån dag senare blev det förkrök på Botvids. 
Och neonskiva på bj.
I fredags fick jag äntligen, äntligen, äntligen se Majlan så nu tänker jag spama lite bilder på na. 
Efter Miley-overload svängde vi in på första McDonalds.
Dagen efter satte jag upp dom här fina som vi tog innan konserten. 
Sen blev det Guitar Hero på Solrosen. 
Idag såg vi afro-kören tillsammans med halva Uppsala.
Och grillade litta.

RSS 2.0