don't forget to breathe

Juldagen kom, och vi kom knappt in på salu.
Isshots-föris.
Coola gänget.
Hej då / jag + homie

one last turn, in our bathtub

Hurtiga släkten på julafton.
Trots att lillebrorn var utklädd till mexikan imorse klarade han inte av habanero-klubban han fick i julklapp av mig??!?!! 
En av världens hetaste kryddor innuti en oskyldig klubba.
Fick detta pga önskade mig sprit:
Bästa julklappen stod pappan för. Plunta + miniteleskop! Go away moln.
Hej då / glad (naken?)

if she orders apricot juice ill speak to her

Hej. I måndags åkte jag till Stockholm och såg en väldigt bra Ben Howard.
Vi fick hem våra produkter och sålde galet i skolan. 
Jullovet började med att Fyris tog hem alla priserna i bästa affärsplan!!!!
Idag har jag jobbat och väntat på att jorden ska gå under.
Hej då / levande julgran

it is one fuckin' ugly tie

Hej. Har precis rullat hem ifrån mormor och morfar efter tio kilo mat. Igår firades Felicia med tacogratäng, fylletornet och våldtäktsmän på bj. Självklart bjuder jag på helt oredigerade bilder. Natural beauties.

one does not simply walk into mordor

Hejhej. Är ledig idag! I förrgår fyllde Felicia äntligen arton och vi kalasade till det i kontorsrummet.
I helgen åkte jag pulka!!!! Sen gick jag och förstörde Hanna och Soffans filmkväll heheheeh. 
Dog steals sled
 Hej då / dödsätare 

what kind of bird are you

Tjena mittbena. Igår var jag på 18-års kalas ute i skogen.
Finskjortan var på.
I torsdags sprang jag runt på SACO-mässan och kom hem med fem kilo broschyrer.
Förra helgen stod jag på Gränby marknad och fick åka hem i bakluckan som nån jävla hund.
Hej då / fröken ur

RSS 2.0