hos calle

Hanna verkar ha glömt vad som hände igår eftersom hon tjatar om att jag ska blogga om det..
Fräschar upp hennes minne med några bilder!

retsticka

Tog bussen ända ut till Melina med Eriksson igår. Stickade och drack te. Lite mormor-feeling sådär.
Och kolla vad långt jag har kommit! Förhoppningsvis blir det en hel jävla halsduk. Innan jul.
Men nu är det slutstickat för idag. Strax åker jag in till city.

kanske ska bli trollkarl

Har tittat igenom den gamla datorn. Hittade massa skoj.

zakynthos

Landade i Svearike för drygt sju timmar sedan. Fyra gånger brunare och fyra kilon tyngre.

grekland

Har hängt på Zakynthos en vecka.
En meter till havet från hotellet.
Smoke some weeeed.
High five!
En säl???!
Fångade största firren.
Nigga fo shoe.
Insmörjning.
Snygga glajjor.
En bror.
En syster.
Backcrack.
Redo för beachen.
Medelhavets största fruktan.
Middag.
Karate kid.

någon fyllde år

Nybliven sjuttonåring.
Eriksson och jag smakade på vidrig sushi.
Lill-gänget.
Lindso fick inte vara med på kort.
Klockan nio hade Hanna fortfarande mat på tallriken.
Tokiga småapor som druckit en massa cola.

don't try this at home

Hade sönder Hannas mikro idag hehe. Hatar mikrovågsugnar, de är skitläskiga.
Mikrade en mobil en gång. Inte det smartaste jag har gjort. Vågade inte ens ta i den sen och fick ta ut den med en tång..
Mikrovågsungar. Hahaha, där fick jag till den!

i know you're awake

Fick hit två Hannor i går kväll. Vi såg Skillnaden som gör skillnaden (svinbra föreläsning) och läste lite spökhistorier.
Johansson blev så rädd så hon åkte hem på morgonen.
Men jag och Erikssonan åkte i väg med bussen till Gränby och träffade Linda. Halva reapriset jao!

risplockarn

Kom hem i hyfsad tid i morse. Släkten kom hit och vi firade Fille lite försent.
Nu mår inte magen bra efter både födelsedagsmiddag och bufféen som vi käkade på båten i går..
Hatten fyndade jag på Vaksalatorg för ynka tio kronor. Lite random, men jag gillar udda prylar.

sundsveden

Åkte till Hannas sommarstuga men Linda i torsdags. Djävulskt bra.
Lite bad, lite fiske, lite kortspel, lite Åland osv osv..

r&f @ p&l

Mat bullets kvinnz.

nytt pass

Efter mamma frågat vad som hänt med mitt ansikte var det första hon sa när jag kom hem från P&L "Vill du åka utomlands?".
Inget man tackar nej till direkt. Så om två veckor drar jag till Grekland. Ganska soft!
Men i går var jag först tvungen att fixa ett nytt pass. Fint passfoto med missbildat ansikte.
Dock lite komiskt att jag hade skrapat ansiktet på mitt första pass också..
Efter besöket hos polisen åkta jag och Felicia till Fyrislund och spionerade på Emma som stekte hamburgare på Donken.
Drog senare iväg till Vänge och somnade efter några Johan Falk filmer.
Någon som tröttnat på polis-serier..

peace and love

Kom hem efter fem jäääääävligt najs dagar på festival igår.
Tror jag har rehabat klart i sängen nu alltså!
Helt sjukt jävla bra fem dagar. Vete fan vad jag ska skriva. What happens at Peace and Love får nog stanna där.
Man har haft en bra vecka när man ser ut såhär. Misshandlad i fejset och skrapat knä!
Lyssna och njut. Speciellt på Rebecca & Fiona i slutet.
Bjuder på min allra finaste bild.
Antar att alla som läser min blogg är vän med mig på Facebook. Så det är bara att checka in där för fler bilder!

RSS 2.0