this is a story of boy meets girl

Lovet började med att jag stod på Uppmässan i två långa dagar med företaget.
Efteråt åkte jag till Sunnersta och åt svingo bananpaj till både middag och frukost.
Nu har jag precis jobbat klart och tar lov på riktigt då vaaaaa.
Hej då / solstrålen

i saw him in a park, walking his dog

Idag är ingen vanlig dag för idag är det Erikssons födelsedag! Och det firades med daimtårta och kortfilmsfestival.
När man sett en film om tejprullar vet man att man är kulturell.

what other kind of shenanigans could I get into?

Hittills har den här veckan varit jävligt bra.
Vårat företag vann en plats på Uppmäsan så vi firade lite med cupcakes.
Modern kom hem från turkland med lite skrot.
Emma fixade ett kylskåp till kontoret även fast hela skolan är som en skitstor frys.
Och idag hämtade jag både konsert- och kortfilmsbiljetter. Så himla kulturell!
Hej då / bigfoot

fast or slow, i like the direction you're going

Tog ut mig själv på en romantisk dejt igår. Det var väl kul tills jag åkte vilse och nån jävla ryss försökte sno min cykel..
Nu ska jag iväg till nåt annat kul: jobbä.
Hej då / pizzaface

eating marshmallows is like a striptease

Har varit själv hemma några dagar nu pga mamman åkte till Turkiet. Borde inte få vara ensam, gör bara massa konstiga saker.
Satte upp ett tält i lägenheten.
Blev polers med två äpplen.
Försökte baka en kladdkaka efter fel recept som smakade förjävligt.
Sov på golvet framför tv:n ett par nätter.
Åt frukost ute i vildmarken.
Träffade på denna skönhet.
Samt tagit en del egobilder. Oklart varför.

apparently i'm a bad influence

Provade studentmössor igår med klassen. Har så jävla svårt att bestämma mig.. Köper en vanlig jävla mössa istället.
Har iaf bestämt mig för att automatväxlade bilar är de bästa efter halkbanan i onsdags.

panorama

Hejdå / big black and beautiful

five days from now

Tjäna. Har varit och firat Maria som fyllt 18 med buffé på kina trädgårn, så nu vill jag typ spy.
Igår var jag och Felicia och tog riskettan. Jag betalade alltså 700 för en bulle och kaka.
Vi har ju pimpat vårat kontor också så nu bor jag typ i skolan känns det som.
Men det är myz. Hej då.

han utan hår

Startade fredagen med att ta den sista gardasil-sprutan sen åkte jag iväg till Vänge med Felicia. Slingade lite hår och såg lite film.
När jag kom hem dagen efter åt vi världens godaste kobideh på nån persisk restaurang!!
Sen blev jag emo på jobbet. Likaså min dator.
Nu ska jag försöka lära mig allt om kommunismen. God kväll.

RSS 2.0