i'm the captain now

Hej, har äntligen fått tummen ur röven och gjort det här jävla provet.
Har varit på sleepover och vaknat under det här gigantiska fönstret en morgon.
Blev bjuden på en väldigt försenad inflyttningsfest på Botvidsgatan.
Vi drack findrinkar och åt massa gott.
Ållen matchade snuset.
Här var en av presenterna Hanso fick.
Morgonen efter fyndade vi på vaksala torg och åt tgr-lunch.
Sen deltog vi i en konstig brödundersökning.
Nu hänger vi hos Hanna och ser på knäppa människor på tlc.

bring your drink leave my knife

Hej, den här veckan har vi suttit i den här för sista gången.
Har varit och fikat på det här fancy stället.
Haft sleepover hos Lindso.
Blivit bjuden på tebuffé.
Och firat min födis ännu en gång.

i didn't kill you because they've got you

Hej, känns som jag firat födisen hela veckan. Dom här kom på besök på Dax i måndags.
När jag kom hem hade mamman ställt fram det här eftersom jag sagt att jag inte ville ha nån tårta.
Onsdag kväll mötte jag kusinerna på Hodja.
Vi käkade mer mat än vad jag trodde va möjligt.
Avslutade med att äta Crème Brûlée för första gången.
Sen blev det fredag och jag firade med en mojito på Plock.
Kvällen efter kom ett gäng hit och åt middag + deltog i min supertävling.
Bjöd på shotrace.
Och här har vi det vinnande laget.
Sen tog snusgänget bussen till bj och dansade hela natten.
Nu ska jag diska och försöka få ur allt snor ur den här kroppen, hej då.

do you wanna build a snowman

Hej den här veckan har jag varit på pajkväll på Gränbyskolan och skänkt pengar till Filles fattiga klass.
Sofia blev ovanligt glad över en katt i sin lunchlåda.
Bakade "delikata pepparkaksbakelser" en förmiddag som inte smakade smörgås med för mycket smör.
Skyndade iväg till bj en kväll efter jobbet.
Sen firade vi att Hanna blivit av med arbetslösheten med litta paj.
Och idag hade tacogurlz en exklusiv konsert i Hansos källare.

RSS 2.0