How wild it was to let it be

Hej, den här veckan har jag hängt hos Hanna.
Som bjöd på lyxiga våfflor dagen till ära.

I helgen åt jag meza med en kille som tyckte det var förvånansvärt gott.
Dagen efter shoppade vi loss på megaloppis med Martins släkt, och jag hittade den här entrébiljetten i en jacka jag köpte.

Sen drack vi jordgubbsmjölk.
Och åkte till Stockholm med Domiques spanska pojkvän och blev bjudna på una muy rico lasaña.


umeå

Tja, i fredags lyfte planet från Arlanda.
Vi landade i Umeå, Sveriges bästa stad, trots att lindas väska tog upp halva planet.
Sen checkade vi in på Sveriges bästa hotell.
Och tog hissen upp till Sveriges bästa rum.
When you see it...
Soffan bättrade på sminket.
Vi åkte minihiss upp till Melinas lägga.
Sen tog vi oss till restaurangen Vezzo.
Beställde in lite drinks.
Och käkade mat.
Efterrätten tog vi på hotellet.
Och så rapade vi loss hela natten.
Morgonen bjöd på frukostbuffé.
Och en tur till Mias lustgård.
Sen gick vi på glassfestivalen som mer såg ut som en köfestival.
Vet inte hur många kulor vi fick i oss men gott vare.
Nån snodde min stil.
Efter en runda på stan fick Sofia en sminkning av livets trevligaste.
Efter inspirationen blev det sminksession på 632.
Svarta gänget på väg till Melina.
Födelsedagsbarnet bjöd på gomiddag.
Med meny och allt!
Vi blev ganska amazed över ljusshowen på vårt hotel.
Tog en stel gruppbild.
Och gick till Allstar som tydligen är coolt i ume.
Efter några starka drinkar
vågade vi oss ut på det lilla dansgolvet.
Obligatoriskt fyllekäk togs med hem till hotellet.
Och sen blev det ännu mer käk efter några få timmars sömn.
Men vi var tillräckligt pigga för några groupies.
Och sen tog vi oss ut på sightseeing.
Vi gick till Ica superteg och blev förälskade vid första ögonkastet.
Där fick vi se Umeås största turistdragare.
Sen levde vi loppan på Mat och prat.
17:20 tog vi oss till lillflygplatsen och åkte hem.

i ate the fuckers sue me

Hej, den här veckan har dom här blivit bff's.
Har hängt på stan med denna fancy dude.

Samma dude byggde en skohylla till mig.

Sen blev det melfest på Botvid och betting.
Vi var tvungna att kapa två ben men tillslut gick den in!


hell of a first day

Hej, den här veckan har jag kollat basket.
Bakat lite bröd med min wifey.

Idag hängde vi i Stockholm med världens glittrigaste hatt.

Köade i tre timmar för Game of Thrones exhibition.
Chillade lite på min tron.

Kände på the mountains svärd.
Tog en groupie med en white walker.

Sen åkte vi till Kista och hällde i oss mat.


i'm every woman

Hej, den här helgen räddades av city gott.
Jag och Martin planterade om våra chiliplantor.
Sen blev det inflyttningsfest hos Ebba!
Och vi hängde mest med hennes selfiepinne.
Idag var vi på marknad och ute på jakt efter vanilla Coke.

RSS 2.0