lyssnaängen

Gick till skolan med min krokodilkompis för en lektion sen drog vi iväg och badade.

hora katedral

Trots att Kattes klack var dubbelt så stor ägde Skrapan ut dem i både hejandet och kampen. Kan ju bero på att att Skrapan hyrt in mig till deras läktare!
Fyrisläktaren var inte lika fullsatt, men vi lät mest iaf.

en söndag


Afro, picknick, skyltar och ramar.

champinjon ligan

Drog till G-by med Hänz och handlade åt morsan.
Kände att jag hade en lite halvdålig hårdag. Men när vi gick in på Vero Moda sa bruden som jobbade där att jag hade jättefint hår. Blev helt jätteglad! Älskar random komplimanger.
Förhoppningsvis vinner United matchen också så jag blir ännu gladare. Hatar Barca.

kanotpaddling

Tre glada och torra tjejer satte sig i kanoten och paddlade iväg ut i Fyrisån en torsdagmorgon.
Tre sura och blöta tjejer klev ur kanoten med en trasig mobil och åkte hem.
Tre nyduschade tjejer åkte senare hem till Emma.
(Ja, jag gillar att sno Emmas bilder)

grattis bloggen

För exakt ett år sedan hände det alla hade väntat på. Jag skaffade mig en blogg!
Den blev ju inte dåligt firad på Fyrishov direkt. Hör fortfarande trummor och vuvuzelas i öronen sen har jag käkat upp ett helt paket halstabletter också.
(Har absolut inte snott bilden av Emma)

SLAGET 2011

Hata, hata, hata Rosendal!
"Hellre förlora som Fyriselev än vinna som Rosendalare" som Melina så fint sa det.
Vi vann iaf på de riktiga sporterna! Skulle skämmas ifall vi vunnit shack-grenen. Jävla Rosendalare, gå hem och plugga istället.
Jag fixar mitt volleyboll-dreamteam till nästa år så vinner vi skiten.

Keff kvalitet, men skön stämning.

blå dagen

TAGGA TILL SLAGET DÅÅÅ!

weekdayz

Vardagarna går segt.. Men mina små katter gör dem så mycket roligare.

in da wood

Jägarn.
Chillar vid kaminen.

luxigt

Vem har sett Adrian Lux spela fet musik?!?!??
Rätt svar: ƃɐɾ

idol tjugo elva

För någon vecka sedan följde jag med Sofia till Stockholm och idolaudition.
Hon gick tyvärr inte vidare men en helt klart värd dag.
Kolla vad man fick liksom?!?

hå o se kå e y

Var uppe med tuppen igår. Det kanske kan ha bidragit till att jag vaknade klockan tre idag, helt värdelöst..
Drog iaf på konfirmation onödigt tidigt.
På vägen hem hittade vi en fågel med huvudet uppochner. Låter lite kul nu, men det var jättesynd om den. Blev nästan attackerad av fågelfamiljen så vi drog hem.
Blev hockeykväll hos Hanna med feminin touch - bakning.
En dålig match och dålig skräckfilm senare åkte jag hem.

lörday

Vaknde upp @ k-bärs och drog direkt iväg till Vaksalatorg.
Jag och Hannorna shoppade som om vi aldrig hade handlat något förut.
Lunch på IKEA och sen checkade vi in en jobbade Calle på Helping Hand.
Efter lite film och käk blev det Eurovision night. Helt ok 3:e plats, men ikväll ska vi fan komma etta!
Alla fina billiga kläder vi fick släpa hem.
Ryggsäck - 5 kronor.
Blev våldtagen av ett träd, så nu är mina byxor sönder.
Tjejen som shoppade mest!
ESC.
Ja, vi rockade loss?!?!
Dock inte Hannas pappa som sov..

fredag den trettonde

Trots datumet igår hade jag en skön dag utan otur och motorsågsmassaker.
Fick fina presenter av mina kära vänner. Någon månad försent, men vad gör det. Och Eriksson kom hem från Åre.
Efter presenterna drog vi iväg till Calle. Kan ju säga att vi hade lite trevligare där nu än sist vi var där (eller utanför).
Lite iceslush, monopol och film med Carlos och hans klassisar var ju inte helt fel.
Men what happens at Calle stays at Calle. 0,000 bilder togs igår så ni får se en bild på någon random snygging.

äre inte lördag?!

Vaknade precis av ett sms och tänkte "fan vilken dryg männsika som smsar en klockan 10 på en lördag". Tyvärr var det ju bara torsdag idag.. Så nu har jag spräckt min 100% närvaro på idrotten som jag varit så jävla stolt över, hatar mitt liv.

åre - sportlov

Bättre sent än aldrig. Allihopa sög dock på att fotografera..

Melina håller koll på kartan under den oändligt långa bilresan.

Pausar @ Donken.

Lokalen - the place to be in Åre.Skejtarna.

Trampolinarna.
Modellerna.
Publikarna.
Våran fantastiskt glada guide.
Resans höjdpunkt.
Trötta turister.

Fikarna vid järnvägen.

Bowlingkungen kör en specialare.
Sing-starzen.
Pigga guiden.

zoja

Hade sönder en spegel imorse. Tjohej 7 års olycka!
Ägde iaf på geografin trots olyckan.
Finaste jag har gjort under min tid i Fyrisskolan. Firade mitt hårda arbete med middag hos Felicia.

hår barr kalufs fjun

Har cuttat håret igen. Får alltid ryck mitt i natten och drar fram saxen.
Tänkte att det skulle vara skönt med lite mindre hår.. Men nu är det ju fan skitkallt igen. Kom igen solen!

Hår är najs.

v-borg 11

Kvalborg.
Valborg.

Finalborg.