ikeakorv ♥

I dag är min plånbok glad. För jag har varit superekonomisk (blivande ekonom, oh yeah).
Tog en lunch på IKEA och köpte en parfym på Rusta (trashgurl!). Tre körvar+läsk+parfym=40 riksdaler hohoho!
Bajsnödig efter maten?
Linda fuckade ur och tog glass två gånger i struten!!

påskfirande

Fredag.
En mexikanare invaderde Sofias hus.
Lördag.
Dagen började med tvättning av cyklar och vattenkrig.
Drog årest första grillning och slutade dagen på en kyrkogård med trevligt folk och ett födelsedagsbarn (födelsedagsbarnet var också trevligt).
Snart kommer Montana hit, tjaråååååå.

glad påsk!!


sweet home uppsala

Är hemma efter fem dagar med mat & fika x 19834 plus sköna konfirmander och ledare.
Dagarna som är kvar på lovet kommer förhoppningsvis spenderas ute. Behöver ta igen tiden ni Uppsalabor haft i solen! Kände mig som en eskimå när jag klev av bussen med både halsduk och vinterjacka...

u-vik

Ska upp cptidigt imorgon för att dra till Undersvik med konfirmanderna. Känns dock lite idiotiskt att åka upp till Hälsingland nu när det är vår hemma?! Såhär såg det iaf ut sist jag var där. (Snodde bilden av Amanda, heheh)

Hoppas för fan att det inte är lika vitt nu!! / tjej94somärtröttpåvintern


hetz dag

Efter en slitsam dag i skolan kan det ju vara skönt att åka hem och slappa!? NAAAAAAAAT..
Direkt efter sista lektionen vare bara att skriva ut cv:t och dra på anställnings intervju för Macedonken. Det var mycket roligare än vad jag hade trott, men det var 754 andra människor där så jag gissar på att det inte blir något cheeseburgerstekande för mig.
Efter en timmes intervjuande drog jag, Emma och dubbelhakan till S-backe och hämtade min cykel in the verkstad.
Sen direkt vidare till superrean @ Årstahallen. Helt gaaaaaaalet!! Allt kostar typ tio kronor! (Sista dagen idag, passa på. Smygreklam.se)
Emma shoppade iaf loss som en tjockis inne på subway. "Mackor är ju nyttigt?!?"
Åkte hem o käka sen kunde jag inte låta bli att dra en till runda på Årsta C. Heheheh.. Sötsuget efter lovet kommer vara förjävligt.

sjunde april 1994

För sisådär ganska exakt sjutton år sedan föddes en rikigt amazing person. Ja må jag leva!!!!! WEEHOOO!
En eloge till er som förstår grejen med fingrarna.
Har firat med både tårta och paket. Nu fortsätter efterfesten med ett glas o'boy, i cocacolaglas såklart. Hade behövt plugga litta också med det skiter jag i. Fyller ju bara sjutton en gång i livet för fan!

årsmöte

Årsmöte i aulan idag = godis. Ja, jag har koll på allt gratis.
Grattis till Melina som blev vice ordförande! Weeeho.

Jorååsatteeeh, grattis till bröllopet då. *Blatte-bröllops-joddling*

vattenskalle

Ledig och rastlös. Har varit ute och skejtat också. Bröt nästan benet, fick en halv hjärnskakning och hade sönder jackan. :((
Snart dags för den sista ledarutbildningen, skönt.

tacokvällz

Drog en tacokväll i Knivsta i fredags som slutade med snörullning på lördagsmorgonen.
Efter lite häng med kusinen drog jag ännu en tacokväll på K-bärs denna gång. Vaknakde lagom pigg imorse och kände verkligen att vi inte carpade diemet. Hatar söndagar.
Leker glad även fast det är söndag.

RSS 2.0