skyll inte på praktikanten

Hej, diskarn här.
Har praktik just nu, så hänger mest på Coffeehouse by George hela dagarna.
Fintröjan och finfacebook-håret. Och varför har jag handen på höften som nån himla diva?
Har inte lärt mig så mycket under dem här fyra dagarna förutom att de stavar coffeehouse med två e?!?!? Jaja, softare här än på plugget iaf.
Hittade förresten den här lappen på en bricka jag tog undan:
Den var säkert inte ens till mig. Men vi kan ju låtsas.
Nu ska jag äta nutellakladdkaka. Hej då.

längsta kortaste dagen

Hej.
Såg detta när jag var ute och gick i skogen:
Gulligt.
När jag kom hem efter dödspromenaden fräste vi på lite våfflor. Våffeljärnet la dock av efter min special nigga-waffle.Den var inte ens god. :(( Hej då.

upphittade bilder

Gled runt på skridskor med klassen på någon idrottslektion, även fast det ser ut som jag bara var där med Emma och Felicia.
Floff strejkar COD och dansar istället.
Gick emot mina principer och tog en matbild. Men karma slog till och en sekund efter bilden togs tappades mobilen i maten.
Dålig stämning bland Danny-fansen efter mello.
Har fått en bok av svenskalärarn som vi ska läsa. Rekommenderar den för er med sömnproblem.
Såg Venus och Jupiter en tisdagkväll.
Som vanligt när Sofia inte kommer till kyrkan fick vi något gott att käka. "Skadeglädjen är den enda sanna glädjen".
Håvade thaimat på Amazing Thai med iPhonegänge å Linda.

är det vår nu eller?

Fan inte mycket som hamnar på bild. Eller så har jag bara ett tråkigt liv just nu. Sätter en tia på det sistnämnda.
Har iaf varit på bio. Fick sitta bredvid random tant som översatte dem norska replikerna för sina barn. Var ju en jävla tur när jag själv suger på norska.
Gick på Midnight madness och såg klassen förlora i redan första matchen.
Emma blev kändis för en dag, eller minut.
Tog reda på min blodgrupp på naturkunskapen, och det visade sig att jag var en nolla..
Var på IKEA och åt korv men inga grönsaker.
Gått på promenader i spöregn i skogen. Förlåt gubben i det röda huset om jag skrämde dig. Är ingen mördare som bor i skogen, lovar.
Firade kusinen med svingo buffé, checkade dojor på Footish och har sett en livslevande kobil.

RSS 2.0