as soon as i'm done

Hej i tisdags fyllde jag år lite så en passade ju på att plocka på sig allt gratis en får.
Sen öppnade jag lite presenter.

Och åt sorbet!
I fredags fick jag tårta på jobbet.

Och dagen efter klippte jag den här lite och gick på loppis.

Sen cyklade vi iväg till min pappa.
Åt lite mer tårta.

Och hängde med dem hära.

Igår var vi på Ica maxi och loppis igen.
Sen såg vi uppsala basket ta sig till final på hovet.


sacrifice a little

Hej, i tisdags åt jag pizza i Rasbo där Fille blev ägd av en gammal gubbe.
Sen vallfärdade vi till friends arena med alla iranier i Sverige.
Iran förlorade.
Men vi var glada ändå.
I helgen har jag varit på sightseeing mä Martins släkt.
Gått på skomuseum.

Promenerat i skarholmen.
Och nu har vi precis fyllt på magarna med påskmiddag (mest godis).


RSS 2.0