sköldpaddis

Har fixat grejs inför Åre hela kvällen och kom nyss hem. Så om brudarna där uppe inte blir glada nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Fast få inte för höga förväntningar nu, vi är ju faktiskt bara två fattiga studenter.
På tal om ingenting.. Min mamma vill inte köpa en sköldpadda till mig. Så jag ska börja plugga som en åsna, sen när hon ser mina toppbetyg kommer hon aldrig kunna säga nej. Det kommer vara den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag kommer t.o.m vara lyckligare än vad Hanna var när hon fick träffa Håkan.

tomatmössa!

Jag köpte en tomat-mössa igår!! Jag hatar tomater men man måste ju vara lite extra fin nu när jag drar till Åre på torsdag. Kommer förhoppningsvis bli en legend däruppe.
Invigde den påväg till Hanna igår kväll (dock med luvan ovanpå). Känns som att jag kommer spendera hela lovet med den gurlen, men jag klagar inte.
Snart träffar jeg henne igen + Linda @ Gränby.

spökhus med köttätande växter

Hade tänkt leka upptagen hela lovet och inte skriva något alls här. Men har fått in klagomål från en viss Johansson så det är väl bara att blogga på. Vad gör man liksom inte för sina fans..?
Har iaf hängt i Hannas spökhus typ hela helgen.
Hon skrämde upp mig med spökhistorier så jag skrämde henne med blixtar i trappen.
Hannas skräckinjagande kött växt.
Våran nonrasist black and white kaka (tack Johan för vi måste träna bort fettet i flera veckor).
Filmtips: 127 hours!

farlig korv

Vill aldrig mer se en falukorv igen.
Höll på att spy när mamma sa att vi skulle äta falukorv till middag. Vanligtvis skulle jag inte ha reagerat på samma sätt, men efter 10 skivor falukorv till lunch (tävling, och jag vann såklart!) så har man ganska mycket tröttnat på denna hemska maträtt.
Fan vad jag leker sexig ibland alltså.

men hej

Det var som sagt Alla hjärtans dag i måndags för er som missade det. Det var dock lite svårt att missa på min skola iaf.
Skulle ha pluggat arslet av mig igår, fast det går ju aldrig när det befinner sig andra sociala männsikor i samma rum.. Så jag började plugga vid midnatt pga ledarutbildning och annat som är mer skoj än naturkunskap.
Idag har jag pimpat min garderob och ikväll drar jag till s-backe (ja, man är gangster om man använder förkortningar).

frusentjej

Note to self: Gå inte på promenad i 13 minusgrader. Eller.. gå inte på promenad alls.
Och raka dig!

fest i mumindalen

Inte ens COD kan mäta sig med det här pc-spelet. Bäst i alla kategorier.

p&l

Har köpt biljett, kommer bli riktigt fett. Är lika glad som en tjockis med choklad (och utan salladsblad). Hej svej lycklig tjej. Det här kommer inte bli nån skitgrej utan ett jävla ståhej, och glöm förfan inte myggspray.

helt gangster

PS, ta ingen skit, man bli kär i vem man vill, föräldrar har inte alltid rätt, det kan aldrig bli för mycket glitter, man bestämmer själv vad som är snyggt och coolt, lagom suger, frukt är inte godis och tv är nyttigt! /Grynet (helt sjukt bra)

skolmat ♥

Har inte stått på hela veckan vad det ska vara för mat i skolan på Fyrisskolans hemsida. Vad är meningen med internet nu liksom?
Nej, jag får ingen mat hemma..

@ mattelektionen såklart

Det står Sofia, Mat Hilda (Matilda fanns inte på google translate), Nathalie, Frida och Maria på persiska.
Duktigare människa får man leta efter!

håltimme

Jag borde inte få åka hem tidigt ifrån skolan. Slutar bara med att jag käkar upp halva skafferiet och somnar framför tv:n. Vilket resulterar i att jag inte orkar äta middag, missar OC och inte kommer somna ikväll.
Nej, jag gör inget på matten..
Så himla amazing att jag fick VG på provet alltså!

död sill

Riktigt dött bröllop. Iranierna levde inte upp till mina förväntningar.
Typ såhär dött var det!
Midnight madness var förresten lite överskattat.

fredag den 4:e

Felicia beställde en gangster bild. Här är resultatet:
Lol på att hon inte vågar sätta den på sin termos för hon tror någon maffiasnubbe ska skjuta henne.
Nu ska jag iaf försöka sova sen blir det midnight madness @ Fyrisskolan.

bröllop

Fick veta i börja av veckan att jag ska på persiskt bröllop på lördag. Lite kort varsel liksom, har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Jag vet inte vem bruden ska gifta sig med och bruden vet inte ens själv vart kyrkan ligger någonstans. Helt kaoz..
Antagligen ska hon väl gifta sig med någon svenne så hon får stanna i Sverige.
För enkelhetens skull kanske man drar på sig en burka på lördag då.
Porr för muslimer?

pedofil

Hanna + negerbarn = ganska fett!

matematik

Matte é kul, men jag föredrar att rita.. ..och hitta på raggningsrepliker.

RSS 2.0