mitt lammkött blöder

Du har ju ingen video till Mitt hjärta blöder, Veroinca Maggio? Så vi tänkte att vi kunde göra en åt dig.
Helt lugnt om du snor idéen.
Förhoppningvis äger du också ett bättre redigeringsprogram än Windows movie maker.

¿que?

Förstår mig inte på er. Mer än två månader sen jag skrev ett litet inlägg här, men ändå ligger inte statisken på noll?!
Därför tänkte jag offra mig och slänga upp några bilder nu när jag har fått en ny mobil!
Hängde på stan med Hannan och hittade en chokladfontän, som säkert gav upphov till många fontänorgasmer. Godaste någonsin!!
Den kvällen firade jag också självaste nobeldagen + Felicias 17-årsdag med en tokfin oboydrink.
I tisdags tyckte våran lärare att det var en perfekt dag för att rulla på kondomer på bananer.
Idiot-Felicia fick för sig att fira Lucia med en sjunolla i omklädningsrummet.
Emma spanar efter matteläraren.
Ett mästerverk som snart hamnar på min vägg.
Tack för mig, ha en bra helg.

RSS 2.0