yeay a goat

Hej, i måndags bakade jag jordens goaste kakor.
Med jordens knäppaste kille.
Hängde med Hanso på stan och låtsades vi var i London.
Invigde helgen med plankstek.
Sålde flera ton kläder på Fyrispark backluckeloppis.
Och firade vinsten med pizza och en skogsprommis.

ett svart moln över dig

Hej, den här veckan har jag varit och druckit bärs en kväll efter jobbet.
Bjudit Martin på middag och satt hans smaklökar på prov.
Träffat den här gulliga.
Och spenderat halva söndagen i världens längsta kö på Helping Hand.

Coffe time

Hej, rullade köttbullar med den här fina en måndag.
Träffade Hanna som visade bästa utgångs-tröjan från London.

Sen blev det fredag och utgång.

Kvällen avslutades med donken och brandsläckning.
På kulturnatten vann jag över en moderat.

Spelade nästan en hel biljardmatch.
Hängde på tak.

Besökte i princip alla museum.
Fikade litta med dessa.

Såg Uppsalas finaste konstverk.
Åt blå moderat-sockervadd.

Och kollade kortfilm.
Kvällen efter blev jag bjuden på röd-grön-rosa-valvaka.


infinite tenderness for you

Hej började veckan med en dejt på Saffran polo.
En kväll åkte vi med en mörkrädd hund till Fjällnora.

Och fiskade med impulsköpta metspön.

Dagen efter var spenderarbyxorna på och jag kom hem med en ny lampa.

Idag klättrade vi i ekar i Kungshamn-Morga.
Och träffade jordens keligaste katt.


RSS 2.0