follow the white rabbit

Hej hej. Skolan har börjat igen. Superkul. Nej. Felicia har tagit körkort iaf så nu åker vi bil överallt.
Förra helgen käkade vi tacos hos Emma och hade någon dampig spelturnering.
I veckan fick jag post från en kines med ett mycket fint namn.
I förrgår trodde jag att jag skulle bjuda Johansson, Sofia, Melina och Linda på middag. Men näääääää, då kommer denna också:
Vi satt och pratade tills det blev lördag och kollade på bilder från engångskameror.
Sen gick vi hem till Soffan och sov i sängparadise.
Vi vaknade inte kvart över sex på kvällen och käkade frukostbuffé.
Och nu ska jag till jobbä. Hej då.

all you need is to desire it

Träffade Lindso och Hanso efter jobbä i fredags och käkade på xl. Att jag aldrig tröttnar på kebab?!?!?? Lurade iaf med mig dem hem till Felicia på förfest.
Tvingade i mig sangrian från helvetet.
Taggade.
Idioter som dansar själva på bj.
Drägg som försöker ta på sig jackan på dansolvet.
Åkte på "efterfest", men blev utslängda så vi vaskade en flaska tequila och hade sönder deras glas?????
Aja, nu lugnar vi oss med alkoholen. Hej då.

you can't play god son

Nyårsaftonen började med att vi slängde ihop en amatörsallad hos Soffan och gick typ flera mil i regnet för att komma hem till Emma.
Där bjöds det på tacopaj och nå go efterrätt.
Hanna svepte innan grabbarna kom.
Felicia hade med sig födelsedagspresenten.
Spetsade drinkarna med berocca boost.
Coola gänget.
Galet fyllo..
Tillslut hamnade vi vid slottet och jag missade tolvslaget ¯\_(ツ)_/¯
Polisen tog Lindas Ferrari och jag slängde vinet i nån snödriva sen sprang vi in på bj.
 
 
Vet inte vad jag höll på med där inne men jag fick en hamburgare sen iaf!!!

 
Efter hamburgarn åkte vi tillbaka till Sofia och nån freakde ur. Hej då.

RSS 2.0