i despise a floggin' rooster

Hola. Den här skolveckan skickade vi Emma till Kina.
Och hängde i tornet i domkyrkan.
Sen blev det fredag och jag käkade tacos med dessa skönheter.
Bussen tog oss till bj.
Idag har jag mest legat i sängen och försökt att inte spy..
Hej då / nakenchock.

the fool looks at a finger that points at the sky

 Heeeej. I torsdags var jag och såg det himlans bra bandet Winhill/Losehill på UKK. 
Och igår kväll hängde jag med dessa två. 
Idag var en tokig dag.
Hej då / anonymous

if you promise not to rape me

Hej hej. I måndags försökte vi tillvkera våran produkt men det gick åt helvete trots tummen upp. 
Igår hade våran 'halvtimme på spanska' till klass bjudit in media till en föreläsning. Jag hamnade i unt och blev världskändis.
Idag var vi med klassen på Anders Wall's stohej i universitetsaulan. Man fick bullar så det var ju bra.
Nu ska jag fira mamman lite.
Hej då / dykarn

six hundred and thirty-four blow jobs in five days

Har hängt med mina bästa vänner diskmaskinen och kassan i tre dagar nu. Men, money makes me holla!!
Bra med tuttar på varje bild. Hej då, ska frossa i choklad trots min kebab-diet.

i can see your hoohah!

I förrgår var jag hemma hos Johansson och åt..
Och så planerade vi lite inför kommande dag: halloween. Då sex stycken offer för Hurricane Sandy tog sig till bj och hade kul.
Och nu har jag precis varit och töjt ut magen med mina kompanjoner.
 
God natt / the grudge

RSS 2.0