look what we made

Hej, den här veckan har jag bara käkat svingo mat på jobbet.
På självaste fettisdagen tvingade jag grabbarna i huset att baka chokladbollar.

Helgen började med att vi nästan missade The imitation game efter att ha gått till fel biograf.
Innan vi kom hem städade vi upp stan lite.

På lördagen bjöd pappan på grekiskt.
Sen blev det mello och muffinsbuffé.

Dagen efter rensade vi bland Martins miljontals skjortor.
Och grillade finkorv ute i vildmarken.

Sen ganska jättesänt trängde vi ihop oss i en soffa och försökte att inte snarka till Oscarsgalan.

not my tempo

Hej, i måndags åkte vi skridskor med 100 dagisbarn.
I helgen gjorde Martin sitt största second hand-fynd.

Jag och tönten firade alla hjärtans dag i Hammarby.
Och töntens syrra bjöd på megajättegod tårta.

Idag tog vi en prommis runt Mälaren.

Såg en liten solnedgång.
Och drack varm choklad.


lady of the night

Hej, i måndags tog vi oss ut i snöstormen och gick på marknad.
Har fått en rejäl ekplanta i fönstret.

I fredags var vi ute och åkte pulka.

I en livsfarlig isbacke under er stjärnklar himmel.
Dagen efter tog vi oss ut i snön igen.

Sen blev det mello och SNACKS!

there's some wood bitch

Hej, i fredags va jag på gränby med en som gillar bananchips.
Såg min allra första basketmatch!

Sen gick jag till Williams och avslutade kvällen på nåt wannabe-kfc ställe.

På morgonen fick födelsedagsbarnet finfrulle.
På dagen hade vi snöbollskrig och spelade sällskapsspel.

Sen blev det tårta och film.
Idag har jag åkt skidor snabbare än Kalla.

Och lagat mat med den nakne kocken.


RSS 2.0