doom and gloom

Hej i tisdags var jag på Lundellskas skiva - futuristic space rave.
Felicia spårade med sminket.
Bussen spårade.
Foppatofflorna fick dansa loss.
Vi träffade klassens twitterdrottning.
Jag agerade vimmelfotograf.
Efteråt åt vi äcklig kebab på Rosa Pantern och bråkade med drygaste rasisterna.
Igår målade vi våra flaklakan.
SP10(teio)Fest.
På kvällen gick jag på Thoréns Hogwartsskiva med dödsätarna.
Kvastjävlen dödade alla.
Haffade snoppjävel på dansgolvet.
Luddejäveln gick på fel skiva.
Tjänade 100 spänn som toavakt så vi gick till McDonalds och köpte 10 hamburgare!!
Sen kom vi hem väldigt sent, eller tidigt..

better to be a mistress than a wife

Gårdagen var så sjuuuuukt lång. Den började med sista provet någonsin och skåptömning.
Sen firade vi Knäckebrytas SM-guld med lite tårta.
Efter vi hållit tal i Gittans trädgård blev det Jensens skiva - the final battle.
Scream-masken som jag tappade bort :(((
Rödluvan glömde torka händerna.
Roligaste.
Frida haffar.
Nu ska jag göra den sista uppgiften i gymnasiet ever!!!!!

fyrisskivan

Hade tydligen skiva igår.

don't punch the monkey

Hej i helgen vare ju eurovision och vi gjorde fett seriösa protokoll för poängsättning av både kläder och musik.
Sen vare hockey och Hanna blev jätteglad för guldet.
Igår vare Rosendals glitter-skiva som gällde.
Vi taggade till med lite studsmatta.
Fick en bild på Melinas fina drink.
Nån blev lagom full.
Och nån fyllefacebookade i vår klassgrupp.
Hej då / seriös supporter

one thing left to do: nothing

Hej. Skivorna rullar på och i tisdags var jag på Skrapans college-skiva.
Förade i världens läskigaste hus.
Vilade lite innan vi åkte in till stan.
Mycket folk.
I går blev det bj igen. Nu på elits old chool-skiva.
Felicia haffa shots.
Linda blev allsångsledare för Eurovision-låtar.
Hej då / Gittan

project onto that canvas who you want to be

Hej. Var på första skivan i onsdags.
Närmare bestämt Celsius skiva med temat pyjamasparty.
Ovanligt att förkröket var hos den där..
Bel arabi.
Klassens Flipp ba körde med en våldtäktsman på axeln.
Dagen efter kom släkten och fick potatis medan jag fick lite försenade presenter.
Mot kvällen blev det Rosendals skiva Sensation White.
Vinet var gott.
Nån körde all in.
Hej då / zigenarn

why two

Startade min gamla mobil och hittade detta:

you can't ask why

Hejsan. I helgen köpte jag en väska (som jag säkert aldrig kommer använda) och nya inlines!!
Och så var jag hemma hos Hanna och kollade hockey.
I dag fick vi låna Emmas pappas volvo.
Så vi körde till Älvsjö och uf-sm.
Vi smakade massa bröd och godis sen vi åkte hem till Sofia och åt glass.

kind of a long term joke

Firade väl Valborg som resten av Uppsala då. Vi började med frukost.
Och lite öl i supermuggen.
Sen tog vi oss till ekonomikum.
Innan vi försvann till triangeln hittade vi en död fågel som vi sparkade på nån?????
Vi träffade Albin med två ben som bjöd alla på fireball.
På kvällen kom det folk hem till Felicia och där kunde man dansa på både bord och en popcornfylld studsmatta.
Efter att ha dansat sönder en stol fick jag ligga ner istället.
Felicia dissade alla för Avicii och på något magiskt sätt hamnade jag på samma buss som Hanna o gänget. Så vi åkte hem och käkade lite mat.
Efter några timmars sömn sprang vi och åt kebab.