meddelande till alla harkrankar

Vad fan vill ni mig?!?! Måste jag sätta upp en skylt på dörren där det står "inga harkrankar tillåtna"? Räcker det inte med jag snart har dödat hela arten?! Harkrankar, gå och dööööö (eller flyg?)!
Det här söta ansiktet ber er att sluta hemsöka mitt rum och glo på mig när jag sover, tack på förhand!!
Fuck off! Alla hatar er. / [email protected]

china garden

Firade Hana Banana med buffé. Tänker aldrig mer äta igen. Hade bokstavligen talat mat enda upp i halsen.
Var himla nära på att spy inne på den kinesiska toaletten. Men de slapp matrester i porslinstronen, som tur va.

skitkudde

Tvingades sova på en Barca-kudde inatt. Sämsta sömnen någonsin. Har typ hjärnskakning och brutit nacken.
Dreglade sönder den iaf.

åt ett äpple ba


varning: bilden kan göra dig hungrig

Xl och Rasbo Grill 4 gånger den här veckan = Världens bästa vecka?
Fick förresten håll när jag stickade igår?!?! Bra kondis liksom.. Kanske dags att skippa kebaben och käka nyttig kaninmat?
Näääää.

ollie

Kommer inte hem förrän jag fixar en ollie.
Får se hur detta slutar..

RSS 2.0