grönan

Tog tåget mot Stockholm med Sofia, Hanna och Sarah. Dom tre tjockisarna käkade upp typ hela McDonalds.

Vi fastnade på H&M någon timme innan vi drog till Grönan.

Hanna ser bajsnödig ut i Jetline.

Sofia såg dock inte lika bajsnödig ut.

Hanna var iaf k00lare i Tilt.

Den här fina väskan köpte jag också. Och en likadan brösthållare som Hanna.
Klockan ett kommer våran taxi (mormor och morfar) och kör oss till Arlanda, sen drar vi till Turkland. Jag hoppas det blir riktigt skitväder här. Sakna mig inte för mycket, adjö.

tvätt

Grattis till Hanna som fyller år idag! Men jag har faktiskt också fått paket.

En ny kamera. Eller ja, jag har inte fått den, köpte den med mina egna pengar. Lönen försvinner fort. Fotade i typ en timme efter att jag fått hem den. Massa blommor och andra tråkiga prylar jag inte tänker plåga er med. Men här är en ganska roliga bild iaf:

Den där köpte jag utomlands någonstans. Tyckte den var lite skojsig sådär.

När min lillebror var ännu mindre brukade han alltid ligga och titta på tvättmaskinen. Jag fattar fortfarande inte vad som är så kul.

Sen blev det middag med släkten. Mormor blev lite lullig och fick inte på sig skorna.

Igälkåttä

Avslutade kvällen med lite härligt folk. Har ätit glass med händerna, alltså utan strut eller pinne. Det gick väl sådär. Och så fick vi det att börja snöa mitt i sommarn också.

Träffade på en igelkotte som bet Melina.

Så hon fick rabies och började jaga Johan.

Bara papper och lite tusch. Snål.se

Photoshop-skillz?

Idag var det någon busig kille som ringde till mig och sa att jag hade vunnit en resa till Thailand. Han var dum nog att inte ringa med dolt nummer så jag kollade upp numret på eniro. Han hette tydligen Theo och bodde i Årsta. Hittade t.o.m honom på Facebook. Sen ringde snubben igen och jag frågade om det var Theo, då blev han rädd och la på. Vilken mes.
Har lekt lite med Photoshop idag också, här är några bilder:






Jag är inget proffs, men vissa var väl ganska najsiga?

Skansen

Spenderade eftermiddagen i hufvudstaden. Så jävla härligt på allsång på skansen. Killarna bakom oss på bussen var också härliga. De satt och snackade med någon random kille de inte kände.
En av killarna: Har du en själ?
Randomkillen: Nej,jag sålde den igår.
Killen: Men du är ju ingen ginger.

Jajaja, tog inte så mycket bilder (Hanna lägger nog upp lite fina bilder om hon inte är en bitch) men här är några gangstahoes på pendeltåget.




Och en fibes oh fibes affisch utanför Skansen.
Hann in en sväng på Grönan också. Men jag gjorde inget vettigt där.

give it to me, yeah


Jag borde ju faktiskt ha råd med allt (förutom mac:en) eftersom lönen från sommarjobbet blev 4284 kronor. Nice att få en massa pengar för att sitta i sandlådan och bygga sandslott. Det här blev ett väldigt intressant inlägg tycker jag.

ugglor

Rushade ner till Gränby kvart i tre eftersom jag hade fått min lön. Trodde banken stängde tre men de stängde såklart klockan sex. Härligt att gå runt helt genomsvettig på Gränby Centrum. Fick iaf hem en massa skit.. och den här ringen:

Ugglor och jag är typ bästisar. Här är lite annat uggleskit:


Jag behöver fortfarande ugglestrumpor, en ugglehatt/mössa, uggleskor, en uggle väska, ugglevantar, en ugglehalsduk, uggle byxor och uggle underkläder. Det skulle vara det ultimata. Uggle, uggle, uggleee!! Hm.. ugglenaglelack?

öregrund

Nu är jag hemma igen efter fyra dagar i Öregrund. Skönt att slippa internet i några dagar ändå.
En del av det vi hunnit med:
Vi solade


Vi badade


Någon farbror med värsta objektivet tog kort på mig för jag är ju världens kändaste bloggerska. Nej men.. nu ligger det väl bilder på mig i bikini på någon porrsida. Kul! Eftersom han tog kort på mig ville ju inte jag vara sämre.

Vi drog till Gräsö

Blev jagade av feta kossor

Jag blev attackerad av flygande gafflar

Vi firade Filip en månad försent

Jag har haft sönder ett par flip-flop


gotta new watch, watch!

Titta vad jag äntligen fick hem idag! (Är inte min rubrik riktigt jävla fyndig?)


Jag köpte klockan för det stod att man fick bubbelplast på köpet. Lovely.

Om du inte har åkt denna klassiska skräckis är det läge att göra det nu. Den 9 augusti stängs Blå Tåget för att byggas om och bli ännu häftigare.

Om nya Blå Tåget:
Den gamla attraktionen från 1932 har gjort sitt och kommer den 9 augusti att stängas för total ombyggnad. Lagom till säsongsöppning 2011 kommer ett helt nytt Blå Tåget att stå klart, redo att skrämma nya gäster på nya sätt.

- Nya, påkostade skrämseleffekter kommer att specialbyggas av Gröna Lunds attraktionsteam.
- Vagnarna byts ut från tvåsitsvagnar till fyrsitsvagnar.
- Vagnarna kommer att gå på räls som en berg- och dalbana, vilket ger större möjligheter i åkturen. De kommer exempelvis att kunna luta åt olika håll i olika läskiga situationer.
http://www.gronalund.com/Attraktioner/Alla-attraktioner/Bla-taget/

Låter som nya blåtåget kan bli riktigt najZ.


hammarskog

Egentligen hatar jag att bada i sjöar och hav. Jag får panik så fort jag nuddar lite sjögräs. Men vafan ska man göra när det är så jävla pissvarmt. Jag såg inga fiskar iaf, skönt.


Nu ska jag titta klart på Morden i Midsomer. Jag fattar inte att det fortfarande bor folk i det där samhället. Alla blir ju mördade hela tiden.


snigga kollage


Jag saknar ica på brantingstorg.

Hanna med olika huvudbonader.

The one and only Noomi Rapace.

Har så sjuukt många bilder på mig själv när jag lipar, måste sluta med det. Vissa av bilderna är fan flera år gamla.
Jag vet att jag ser ut som ett jävla bananskal/apelsinskal på vissa bilder.
Filmen verkar helt klockren.

fin rubrik

Idag åt jag Ben & Jerrys pinnglass för första gång. Hade nog lite för höga förväntingar för jag vart inte helt tillfredsställd.
Såhär stod det på förpackningen:

Strunta i hela kartongjäveln så är ni mycket bättre för miljön..
Gissa vad det här är:

Förresten, när jag tittade på matchen (som jag hoppas alla gjorde) hittade jag min framatida man, Jesus Navas.

mayday

Har inte tagit ett ända steg utanför dörren idag. Tragiskt. Tog mig upp ur sängen vid fem för att det stod ett fucking spöke utan huvud i mitt rum.

Checka in den här videon annars kommer spöket hemsöka dig med.

22:12

Käkade på XL-grillen med mina homies (Kul att det kommer upp en bild på Miley Cyrus när man söker på "XL grillen" på google). Har fortfarande lite ont i magen efter en hel tallrik kebab.

Jävligt gammal bild från någon gång vi käkat på XL.
Efter den extra stora måltiden drog jag med Melina och Hanna och såg The Killers på bio. Vi fick hela salongen för oss själva. Filmen var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. Tyckte det roligaste var Hanna som var skit skraj i alla actionscener.

 
En bild ur filmen. Ashton är snygg.

igår

Tog en tripp ner på stan med Hanna och Soffan. Efter ett tag träffade vi på Melina.




Hade planerat att bara köpa en mcflurry men kom hem med flera kassar..

Ett par örhängen jag köpte. Kan inte bestämma mig för om de är skit fula eller jätte söta.
Mot kvällen blev det film hos mig. Me and Orson Welles. Den sämsta filmen jag sett i hela mitt liv typ. Efter den kassa filmen drog vi ut.



Melina visade äntligen vem hon egentligen var.
Sov hos Hanna där det blev ännu mer film.

..och jag och Melina tittade på Human Centipede.

mcflurry

Slapp både morsan och brorsan hela kvällen.

Jag är kung på att köra fyrhjuling.

Lite galen.

Älskar dåliga skräckfilmer.


billionaire

Drog ner på stan och shoppade loss.

Kände mig riktigt hurtig när jag promenerade hela vägen hem.

weeds

Vände på dygnet helt tack vare tv-serien Blue Mountain State.
Men det är lugnt, jag är mästarnas mästare på att vända tillbaka dygn.


röd

Skulle verkligen inte ha något emot en kall vampyrpojkvän i den här värmen.


kalas

Myskväll @ Hanna Johansson.







Fick precis reda på att min mamma dansade med Erik Grönwalls pappa ute på krogen förra veckan, random.

coola killar är vad vi gillar

Var ju tvungen att fira att jag har sommarlov. Så det blev solning in the årstapark.





Hanna Eriksson fastnade tyvärr inte på bild.

gudrún

Nu slipper jag skrikande småbarn och har äntligen sommarlov. Fyfan va skööön..t. Firade med glass på balkongen. Riktigt go..tt. Jag fick en present också.

Känns som som jag fått massa saker av folk på senaste tiden men jag klagar inte. Gratis är bäst.

Några snigga pappor.

spöket laban

 
Innan jag dör ska jag fan ha suttit i dem här attraktionerna. Ska bara ta mig till Vegas först.

palm

Idag har varit värsta Twilight-dagen.
Direkt efter att jag jobbat klart som dagisfröken drog jag till Hanna och såg Twilight och New Moon. Sen drog vi ner på stan och hann precis in i biosalongen innan Eclipse startade. Filmen var helt sjukt bra. Grina som ett jävla vattenfall i vissa scener. Fast jag gråter typ alltid när jag ser på film, jag grät fan när jag såg Human Centipede.

Varför finns det inga killar som Edward Cullen?

RSS 2.0