teater

Män som blir en smula irriterade i sällskap med kvinnor.
Känner mig rikitgt kulturell som varit på teater idag. En jävligt flummig föreställning, som alltid när det gäller teater..
Har hunnit med en idrottslektion på Fyrishov också. Nästa, nästan, nästan mvg. Fml liksom. 
Nu ska jag iaf ta hand om min rygg som inte mår så bra efter x antal failade volter från trampolinen.

o'boy

Så himla busig som dricker O'boy i Coca-Cola glas. Typ helt kriminell.
Ifall inte någon i min tråkiga familj har något emot så tänkte jag sjunga lite karaoke nu, själv.. Sova kan de ju fan göra när de är döda.
Ni som inte är lika coola som jag och sjunger karaoke en tisdagkväll kan ju checka in whitetrashoftheday-bloggen, så jävla kul.

amazing thai

Firade den nyblivna 17-åringen med thaimat hohaha!
Ps. Förlåt Hanna för att jag & Sofia somnade igår.

våffelgudinna

Våfflor till frukost. Är sjuk. Men jag skiter i. Drar till G-by sen T-land. Hej då.
Ps. Förlåt Hanna & Sofia för att jag somnade igår.


upp ur tårna

Min helg började igår, så jävla skönt!
Fick höra att det skulle serveras käk hos Emma och det kan man ju absolut inte tacka nej till. Så det blev övernattning i ett spökhus i Vänge. Kan ha varit den fetaste dagen på länge. Åt allt ifrån polkagrisstänger till thaimat.
Ja, Felicia sjunger "Se då krypa tomtar upp ur tårna" istället för "vrårna". Retard på hög nivå.
Linn kunde tyvärr inte medverka i luciatåget pga omprov i skolan.. Pain.

företagsmässa


"Våga vara egen - företagsmässa" @ Fyrishov = Gratis lördagsgodis kirrat. Några bitcblickar på köpet men det vare värt. 
Kommer ha stöörsta godisskålen i trean.

biatchslap

Har aldrig känt mig coolare.
(Ja, det har blivit många videoklipp. Men vem klagar liksom?)

strong enough?

Sale no mobarak!
Fick 200 spänn av pappa, älskar persiskt nyår.

fyrishov


Härjade efter ett MVG i simning!!
Sorry Fyrishov hoppas vi är välkomna tillbaka.

lodig kväll

Sexiga poliser på donken är aldrig fel. Tack o hej.

hustler baby


Saknat mig? Klart som fan att ni har. Men I'm back bitches, iaf med ett inlägg.
Under den här fina tiden jag inte har bloggat har jag:
Varit riktigt konstnärlig.
Pluggat. Eller mest tittat på andra som gör det..
Gjort en ful video till en fin vän.
Hängt med fit-loosa Erixon.
Träffat Sten (påminn mig om att jag också ska köpa en groda).
Hälsat på kusinerna.
Käkat mat!
Lekt med maten.
Fikat som en riktig fashionista (eller barista?).
Tackat för fikat såklart. Även fast det var svindyrt.
Pimpat garderoben stenhårt.
Sist men inte minst, ätit exotiskt godis.
Tycker jag är värd en applåd för ett jävligt fett och långt inlägg! Jalla hejdå.

RSS 2.0