remember who the real enemy is

Hej. Fick hem den här i veckan!!!
Annars har jag mest gått runt på jobbet och haft ångest över lunchvalen varje dag.
I torsdags åt vi citronpaj och började vårat Oscars-maraton. 
Modellbild från i förrgår då vi såg skräckfilmen Hunger Games.
Igår fick jag finbesök under lunchen.
Sen knäckte vi alla ben i kroppen hos Eriksson.
Idag åkte jag iväg till Vänge med gamla klassisarna.
Blev bjuden på trerätters.
Och firade en jävligt sen jul.

we are only here briefly

Hej. Började veckan med att vi blev strandsatta i Lindas skruttbil, men vi hade proviant så de va lögnt.
Sen har jag hängt på Botvidsgatan mest varje kväll.
Och bläckat på mig. 
I fredags kom gänget hit och drack kokosvin.
Sen tog vi bussen till bj. 
Var bakis i cirka 24 timmar sen åkte jag till Gränby och dissade foodcourten för BK.
Och mot kvällen drog jag en fet jävla pizza med en uruguayan.

i don't identify with that shit

Hej hej. Efter nyår bakade vi nån jävla skit som smakade scones.
Hälsade på mormor & morfar och blev väldigt nyfiken på vad grannen höll på med.
Hängde med kusinerna.
Fick se Hannas köngliga lägenhet.
Med sopnedkast och allt.
Kvällen efter åkte vi och handlade mat.
Som blev en supergo middag.
Idag såg vi den här fina på Erikshjälpen.
Linda bjöd på paj.
Och så spelade vi lite Alfapet.

NYÅR


RSS 2.0