they only cried when i left them

Hej har inte hänt mycket sen sist, jobbat cirka varje dag.
Kollat fittmatchen på Krusbärs.
Druckit glögg med Lindso och Hanso.
Hängt på stan.
Och testat bleka ett par gamla trasor.
Nu tänkte jag sluka den här!!
Hej då.

i'm totally bringing somebody

Hej. Den här veckan har jag hängt på IKEA med dom här.
Varit på Gränby och köpt alla dom här presenterna.
Gått på bio med leriga skor.
Firat mamma med släkten inklusive en ganska full mormor.
Käkat middag med dom här.
För att fira Hanna och Linda som fyllt 19.
Och sen dansade vi på saluhallen.

well it reminds me of a story

Hej. I måndags klarade jag äntligen astronomikursen och firade med en McPetter!!
Sen satt jag på helspänn med dom här i en biosalong och såg Gravity.
Dagen efter skypeade vi med Eriksson.
I torsdags hängde vi på jävla kinky-Kappahl.
Sen firade jag mamman som fyllde 45.
Och såg Hannas doppelganger på tv.
I fredags samlades hela gänget och såg på Idol.
Och igår blev jag bjuden på middag i Sunnersta med världens mest genomarbetade rödvinssås.
Nu ska jag strax hem till Soffan och glo på EMAs. Hej då.

amazeballs

Hej. I tisdags bakade vi hemma hos Hanna innan födelsedagsbarnet kom och överraskade oss med ännu mer tårta.
Dagen efter hängde vi på stan och hos tandis.
Och såg på Walking Dead men en galen katt.
Fredagen firade vi med pop-tarts hos Soffan.
Igår käkade vi jättego men svåräten tunnbrödsgyros.
Sen tog vi bussen ner på stan.
Och gick på halloween-fest i Luthagen.
Nu ska jag försöka plugga inför sista duggan. Hej då.

RSS 2.0