brothers from another mother


Akta er för mina bröder, haterz.

skins


Skulle se ett avsnitt, blev en hel säsong. Lovely.

gräddchock

Tror Fille tyckte det var skönt när Emma och Felicia drog hem för ett tag sen. Vet inte om jag vill veta vad han tyckte om dem..
Men vi hade iaf kul, hehe.

fotspår

Hängde med svenne-brudarna igår. Drog hem när det blev för mycket Justin Bieber.
Märkte förresten att mina fotspår är sådär fina som de ska va.

kändisklassen

Alla är kändisar i SP10F. Jonas har ju sitt band, Rinaldo var med i UNT, jag har min kända blogg och Felicia var med på tv idag!
Länkar till er som är ännu mer kåta på Felicia: Det som visades på tv | Hennes blogg | Facebook (hon accepterar alla turkar).

hey

Jag är numera en vanlig människa igen och ingen konfirmandledare. Skön..t.
Men jag får hänga med på lägret ändå. Ännu skönare.

pimp

Ungdomskväll nummer ett 2011 (helt sjukt, tiden går alldeles för fort).
Isac, a.k.a. Salabackes pimp.

nostalgi

Hej, jag gillar Snook.
Reunion på Peace & Love skulle inte vara helt fel.

varför jag inte tränar..

Om jag helt plötsligt skulle gå upp en massa i vikt vet ni hur det ser ut hemma hos mig.

tatuerare

Har startat en tatuerings-firma eftersom jag desperat söker efter jobb.
Mitt (mina) första mästerverk på Emma.
Felicias självklara val, en turkisk flagga (och fladdermus).
Sofia fick också en när jag ändå var i farten. Tecknet betyder apa på kinesiska.

tja

Hemma. Skönt. Fast ändå inte.
Kommer väl upp lite bilder från helgen senare.

undersvik

Har inte alls varit taggad på att åka till Undersvik under helgen. Men nu under packningen börjar jag bli lite pepp!
Ledarutbildningsläger låter dock inte så kul, men det blir väl vad man gör det till.
Här är lite gamla bilder ifrån Undersvik:
(Copyrajt till Hanna & Melina)
Nu slipper ni läsa min blogg på tre dagar. Tjarrå.

geek

Tönt FalafelN.
Nej, jag har inget liv.

orcher

Salam. Min baba säga jak bli den läkare. Jak inte bli den om jak inte pelugga. Derfår min liv inte den ruulig.

Det här är våra städare på skolan. Hon i mitten är lite scary, men ingen jag inte klarar av. In case of emergency you know.

meme

Har blivit värsta nörden tack vare Emma and Felicia. Sover inget på nätterna och sitter på Skype hela dagarna.

städtant

Tråkigaste dagen i mitt liv. Superkul att import-dammsugaren går sönder mitt i allt också.
Någon som kanske vill hyra en städtant förresten? Jag behöver cash. Kan också ta betalt i mat.

bulgarien, sunny beach 2009

Tar en paus i pluggandet och lägger upp lite fina mobilkamerabilder från Bulgarien 2009. Eller paus och paus.. jag har inte ens börjat plugga.
Jaja, ni är nog mer intresserade av att läsa om Bulgarien än mitt pluggande.
Vi bodde i stort sett själva på hotellet förutom några Tyskar. De var typ Tysklands motsvarighet till En annan del av Köping-gänget. Så inget ögongodis vid poolen direkt..
Sunny beach.
Bulgarien höll koll på oss.
Leker cool och tar kort på sprit i okänd affär.
Kreativ tjej.
Den finaste poolen jag någonsin sett.
Fille stajlar.
Många egobilder togs under den här resan..
Min favoritaffär.
Alien eller Filip?
Poolen var ganska djup.
Kusinen blir dränkt av en neger.
Finn ett fel.

i hate justin bieber

Har suttit hemma och luffat hela förmiddagen, men sen drog jag iväg till Johansson med mitt otvättade hår.
Vi spelade poker och var allmänt coola. (Snodde bilden från Melina, hihohoe).
Hanna visade mig sin nya tischa.
Då åkte jag hem. Vi är inte amigos längre..

snejkbajt

Stannade kvar i skolan och kom nyss hem. Jävla no-lifer man kan vara.
Fick inget gjort heller. Bara en massa haram som pågick in the school.
Har förresten glömt berätta att jag blev biten av en orm på Tenriffa. Som tur var ingen giftig en.

volleyboll

Volleyboll på idrotten och jag var bäst som vanligt, liksom inget snack om saken.
Min idrottslärare tyckte t.o.m. att jag skulle börja spela det for real. Peder <33
Nu ska jag fortsätta gå runt och vara glad för Peders fina ord.
Han gjorde min dag.. eller typ, hela veckan!

lotion

Om det innebär att vara konstant kladdig för att hålla brännan så vet jag inte om det är så kul att vara brun.
Snart ska iaf nattas iranie kök fixa i ordning lite utsökt spaghetti med köttfärssås.
Sen får vi se om jag orkar cykla iväg till Salabacke.

ugglor såklart

De där två fick jag med mig hem från Teneriffa. En magnet och ett armband.
Har alltid velat kunna säga att jag samlar på något. Och nu kan jag ju faktiskt säga att jag samlar på ugglor! Awesomeness.

teneriffa 2011

Vi bodde inte på ett vanligt hotell. Utan ett ashotell!
Vi såg exotiska skyltar.
Åt exotisk frukt.
Red på kossor.
Köpte exotisk läsk.
Provade exotiska hattar.
Träffade tomten.
Stör ungen? Ring 1002.
Hängde på playan.
Solade med krabbor.
Skrattade åt ryssar som låg och åmade sig bland stenarna.
Blev våldtagen av vulkansand.
Såg fina sunsets.

back in sweden

Då var man hemma i snön igen då..
Soleksem över hela kroppen och några kilo tyngre, men annars mår jag bra.
Neger har jag blivit också.

>tidsinställt<

@ Teneriffa.
Just nu ligger jag säkert och glassar på en solstol med en cola i handen.
Jag saknar nog inte snön någonting alls, möjligtvis saknar jag mina vänner. Men jag klarar mig får vi hoppas.
(Kolla tiden på inlägget hihihihihihi)

españa

Har städat och packat hela dagen.. Nästa år kör vi på plasttallrikar tycker jag.
Men snart drar jag iväg till Arlanda. Teneriffa here I come! Så jävla skööööööööööööön......t.
Mobilen stannar hemma och fortsätter skicka iväg gott-nytt-år-sms till alla kontakter. Tror han blev lite överbelastad när jag klickade på "skicka till alla". Men om några veckor har förhoppningsvis alla fått mitt jättefina sms.
Får ta göra några sit-ups på planet så man vågar gå runt i bikini efter all jul- och nyårsmat.

nyår förfan

Fix inför den sista måltiden.
Delicious förrätt.
Hanna visar upp dagens outfit och jag skär kyckling.
Gäst nummer 1 kom.
Gäst nummer 2 kom.
Två minuters förrätt sen serverades maten.
Skål.
Den finaste måltiden jag gjort i hela mitt liv.
Limeface.
Sån där skit låg överallt i hela lägenheten.
Jag vet inte hur många bilder som togs på Eriksson. Men det var en del.
Limedrickan hamnar på min äckel-lista tillsammans med grapefruktsjuice.
Köp inte denna om ni vill ha god sorbet.
Vitkladdkaka - som inte hade stelnat.
En mätt och belåten Hanna.
Vi tog en partybuss i snöstormen ner till slottet innan tolvslaget.
Startade 2011 med lite homies.
När vi kom hem igen hade mina tår frusit till is. Smärtan går inte att beskriva.. Men nu lever de iallafall!
Gott nytt år!!!

RSS 2.0