cherry pink rage

Hej hej. Har firat jul och så med minigranen.
Kollat mellandagsrean innan dom här rev ut min garderob.
Gjort polkavodka.
Käkat vegtacos med tacogurlsen.
Och goda karameller.
Matchade drinken innan vi åkte till bj.
Söndagen började med pizzabuffé.
Sen drog vi och kollade på bandy.
Nu ska jag testa alla idiotiska huskurer för att hålla mig frisk till imorn. Hej då.

don't sell your soul you're dirty gold

Hej, jag började veckan med glögg och dom hära.
Morgonen efter blev jag dissad av tandläkarn så jag firade med en sockerrik frukost.
Sen gick jag och tröstshoppade ännu mer socker och massa kläder.
I onsdags åkte jag till Soffan efter jobbä och käkade frysta chips.
I förrgår hamnade jag på persiskt julbord(?) med Fille och pappan.
Och idag hann jag med lite bakning på kvällen.
Nu ska jag spy pepparkaksknäck, hej då.

we teach girls to shrink themselves

Hej. Den här veckan har jag testat veteöl, som skulle smaka nybakta bullar, på Churchill Arms.
Försökt hålla värmen i vår iskalla lägenhet med den här.. Närå, men det blev en bra bild.
Haft 4 gurls på besök som hade med sig ingredienser till en cheesecake.
Lyssnat på Erik Rapp i Svavagallerian.
Och hängt med gamla klassisar i Knife town.
Nu ska jag glo på dom sista minutrarna av Musikhjälpen.

mindblowing

Hej. Har stått här ungefär hela veckan.
Ändå har jag hunnit med en indisk buffé.
Häng i Soffans enkla boning.
Tacokväll på krusbärran.
Plus biljard och en massa öl.
Nu ska jag käka min egen vikt i ostbågar och glass, hej då.

you're like a baby making noise

Hej hej. Jävla första advent, mamma tar fram tomtarna jag tar fram lavalampan /grinchen.
Aja, i måndags var jag här och såg på Hunger Games.
Var och spelade biljard nån dag.
Har ätit massa god mat på jobbet och hemma.
Varit på Smålands och ölat.
Och sprungit runt på bj.
Nu ska jag hustla work på Gränby. Hej då.

RSS 2.0