fool's gold

Hej, började veckan med en tacomåndag.
En kväll spelade jag kort och drack te med dem hära.

Var på stan med den här swagilicious.
Var på marknad och nån fyndade glajjor.

Sen försökte jag mig på att åka skidor.
Och vi stannade mitt ute i vildmarken och grillade körv.


nothing's ever locked

Hej, firade sista julen med iranierna i tisdags.
Sen bankade jag upp den här snea.

Och mitt lilla ekollon börjar bli stort.
På helgen hängde jag i skogen med Ståhlarna.

Och snaggade till den här snubben.

you are the secret

Hej, den här veckan har jag flugit flygplan.
Monterat ihop en jävla ikeasäng (don't try this at home).

Shoppat i Boländerna.
Rivit vårt ruttna pepparkakshus.

Hängt på Botvid.
Åkt till Fjällnora.

Och försökt hålla balansen på långfärdsgriller.
Idag sprang vi runt i snön med en gla hund.


diggity

Hej, på nyårsafton klädde vi alla upp oss.
Åt tre olika pajer till middag.
Fotade hundratals gruppbilder.

Drack bål.
Tog selfies.

Drack lite till.

Och sen gick det utför.
Efter jordens jobbigaste bakisdag var hjärnan på topp och jag ägde på sällskapsspel.

Igår var vi på aktion i Vaksalaskolan.
Sen gick vi på promenad i en kolsvart skog.

Idag så ritade Martin av mig like one of his french girls.
Sen hade tacogurlz tacokväll i ett nytapetserat kök.

Och påväg hem beskådade jag ett litet norrsken.

RSS 2.0