gotta catch 'em all

Efter vår långa resa fick vi äntligen komma hem till den här pälsbollen.
En dag hittade vi den här gamla leksaken i källaren och jag har aldrig sett Martin lyckligare.
Fille var lika lycklig han.
Sen har jag varit på Grönan med dom här.
Vi åkte lite karusell.
Och konstaterad att vi börjar bli för gamla för den här skiten.
Vi avslutade med en standard fish and chips utan fish.
Och några små donuts.
Sen mötte vi upp Linda på Skansen.
Träffade finaste Daniel.
Och finaste Oscar Zias skor.
Dagen efter åkte vi och badade.
Eller aa, Linda badade.
Och så lekte vi i bästa lekparken.
Sen så har jag varit på promenad i Gamla Uppsala.
Badat i regnet!
Grillat med Kattis.
Som gjorde såhär go mat.
Har varit i Tierp.
Och badat i Trollsjön med 697896 st bromsar.
Och en blekfis.
Sen tog Pokémon Go över mitt liv.
Och så åkte vi Klaras coola bil till Fjällnora.
Badade hunden lite.
Och torkade hunden lite.
Kvällen efter åkte jag iväg till Lingon.
Och träffade dom här gamla godingarna.
Sen invisterade vi i en super-powerbank så vi kan fånga Pokémon i alla oändlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0